Sponsorii din Formula 1 si-au facut asociatie proprie

Sponsorii din Formula 1 si-au facut asociatie proprie
In afara de federatiile din F1, mai sunt si cateva uniuni sau asociatii, cum ar fi Asociatia Echipelor de Formula 1 (FOTA) si Asociatia Pilotilor de Grand Prix. Mai nou, si sponsorii din universul Formulei 1 si-au facut o asociatie care sa-i reprezinte. Aceasta se numeste Formula 100.
Trimite unui prieten

Formula 100 este formata din 100 de membrii fondatori si are membri foarte importanti care sponsorizeaza echipele de masini. F100 va avea prima sedinta oficiala la Londra, in Waldorf Hilton pe 1 septembrie.

Printre membrii fondatori care vor lua cuvantul se numara Richard Bracewell, manager general al grupului de sponsorizare Shell, Chris Burton de la Global Sponsorship si SAP, dar si fostul comentator de Formula 1, James Allen, Tony Fernandes de la AirAsia care sponsorizeaza echipele Williams F1 si Lotus Racing.

La aceasta intalnire importanta de debut nu va fi permis accesul media. Concluziile si cerintele de la finalul sedintei vor fi inmanate "boss"-ului F1 Bernie Ecclestone.

"F100 este un concept bun ce va permite sponsorilor sa invete unii de la ceilalti si sa aduca un aport pozitiv in acest sport" a declarat James Allen.

In jur de 175 de sponsori investesc anual $723 de milioane de dolari in Formula 1, dupa cum spune publicatia din domeniu, Formula Money.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Formula 1 DATA PUBLICĂRII: 12 August 2010