Secretele de sub capota masinii tale: aviz incepatorilor

Secretele de sub capota masinii tale: aviz incepatorilor
  • Cei mai multi dintre soferi nu deschid capota masinii
  • Este bine de stiut cum sa completam lichidul de parbriz sau antigelul
Distribuie pe Facebook

Ti s-a intamplat vreodata sa vrei sa completezi lichidul de parbriz si nu ai stiut sa te descurci de unul / una singur(a)? Atunci poate ar trebui sa arunci o privire printre randurile urmatoare.

Nu mai reprezinta niciun secret pentru nimeni. Cea mai mare parte a soferilor - fie ei romani sau straini, tineri sau batrani, barbati sau femei, nu ridica niciodata capota masinii din dotare.

Si nu e nimic gresit in acest lucru. Nu iti va da nimeni in cap daca nu vei stii vreodata sa completezi de unul singur lichidul de parbriz sau antigelul. Nimeni nu se naste invatat, vorba aceea...

Daca te descurci si stii deja cum sa rezolvi provocariile cu pricina, bravo tie. Daca nu stii si vrei sa inveti, felicitari: urmatoarele doua fotografii reprezinta instrumentul perfect in acest sens.

Ele ilustreaza compartimentul motor al unei Dacii pe benzina, respectiv unui Volkswagen diesel, dupa cum cel mai probabil ti-ai dat seama, si ne dezvaluie ce se ascunde, mai exact, aici:

Ghidul incepatorilor: ce se ascunde sub capota masinii noastre?

Ghidul incepatorilor: ce se ascunde sub capota masinii noastre?

1. buson ulei, capacul prin care se adauga ulei sau se alimenteaza cu ulei motorul cand se face schimbul la revizie;

2. capacul motorului cu rol ornamental si de izolatie fonica;

3. acumulatorul masinii;

4. cutia cu sigurante;

5. cutia filtrului de aer al motorului;

6. joja de ulei cu care masuram nivelul lubrifiantului din baia motorului;

7. filtru motorina;

8. rezervor lichid de parbriz, se remarca printr-un simbol specific cu un parbriz si un jet de apa;

9. rezervorul de antigel in care nivelul trebuie sa fie mereu intre MIN si MAX;

10. rezervorul lichidului de frana;

11. rezervorul uleiului de servodirectie;

12. bobina de inductie;

13. fisele de curent care fac legatura dintre bobina si bujii;

14. suport motor.

Distribuie pe Facebook
mai multe