A fost anuntat pretul primului Peugeot 308 Electric din istorie. In Romania, noul model costa cu peste 1.000 de euro mai mult decat cea mai ieftina Tesla, desi ofera cu aproape 130 de cai putere mai putin

A fost anuntat pretul primului Peugeot 308 Electric din istorie. In Romania, noul model costa cu peste 1.000 de euro mai mult decat cea mai ieftina Tesla, desi ofera cu aproape 130 de cai putere mai putin
  • A fost anuntat pretul primului Peugeot 308 Electric din istorie
  • In Romania, noul model costa cu peste 1.000 de euro mai mult decat cea mai ieftina Tesla, desi ofera cu aproape 130 de cai putere mai putin
Distribuie pe Facebook

In plus, daca primul Peugeot 308 Electric din istorie va putea parcurge intre 397 si 415 kilometri cu doar o singura incarcare a bateriei, cel mai ieftin model de la Tesla ofera o autonomie maxima de 554 km.

Dezvaluit intregii planete acum mai bine de-un an, inca de la inceputul toamnei trecute, primul Peugeot E-308 din istorie a fost lansat de curand, chiar pe parcursul zilelor precedente, si pe piata din Romania. La preturi care pornesc de la 44.000 de euro, cumparatorii avand de ales intre doua versiuni diferite de dotare.

Comercializat sub indicativul Allure, modelul de baza beneficiaza, in standard, atat de faruri Eco LED, cat si de jante cu diametrul de 17 inch, confectionate din aliaj, cu mentiunea ca fara costuri suplimentare sunt oferite inclusiv camera pentru mersul in marsarier, senzorii de parcare spate, climatizarea automata, pornirea fara cheie, tapiteria realizata din TEP, plus stofa ceasurile digitale, display-ul central de 10".

Peugeot E-308

La polul opus, varianta de top, vanduta sub numele de Peugeot E-308 GT, dispune, de asemenea, si de faruri Matrix LED. Cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc, printre altele, nici jantele din aliaj cu diametrul de 18 inch, senzorii de parcare fata, accesul fara cheie, pedalierul din aluminiu sau tapiteria din TEP / Alcantara, de exemplu.

Prezentat lumii intregi in urma cu mai bine de-un an, inca de la inceputul toamnei trecute, primul Peugeot E-308 din istorie se bucura de serviciile unui motor electric cu 156 de cai putere si 270 Nm, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului 0 - 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu acceleratia la podea, in circa 9.8 secunde, acul vitezometrului urcand ulterior pana la o viteza de 170 km/h.

Echipat cu o baterie litiu-ion de 54 kWh, modelul oferit in Romania in schimbul unei sume minime de 44.000 de euro va putea parcurge, cu o singura alimentare, pana la 415 kilometri. Daca vine vorba, in schimb, despre durata incarcarii, posesorii vor avea de asteptat pentru procesul 0 - 80%, la o statie de 100 kW, 35 de minute.

Mai scump cu 1.010 euro decat cea mai ieftina Tesla Model 3

Oferit la preturi care pornesc de la 44.000 de euro, primul Peugeot 308 Electric din istorie este cu aproximativ 1.010 euro mai scump decat versiunea de baza a noului Tesla Model 3 Facelift, model pus in miscare de motor electric cu 283 de cai putere si 420 Nm. De unde si un 0 - 100 de kilometri pe ora in numai 6.1 secunde...

... sedanul cu alura de fastback avand sa isi continue ulterior incursiunea, cu pedala de acceleratie la podea, pana la o viteza de 201 km/h, cu lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv o autonomie de pana la 554 de kilometri, aceeasi varianta RWD promitand si o incarcare cu pana la 170 kW, astfel ca 15 minute la o astfel de statie vor echivala, anunta oficialii companiei producatoare, cu o autonomie de 282 km.

Peugeot E-308

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 10 Noiembrie 2023