A inceput productia masinii care ar putea schimba lumea. Imagini unice de pe linia de asamblare

A inceput productia masinii care ar putea schimba lumea. Imagini unice de pe linia de asamblare
  • Noul Opel Ampera-e a debutat oficial in toamna anului trecut
  • Automobilul german propune un motor electric de 204 cai putere
  • Bateria de la nivelul podelei va oferi o autonomie de 520 km
Distribuie pe Facebook

Dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto desfasurat la Paris in toamna anului trecut, noul Opel Ampera-e propune un sistem de propulsie electric capabil sa parcurga pana la 520 de kilometri cu o singura incarcare a bateriei.

Una dintre primele companii care a oferit un model cu propulsie alternativa - inca exista o intreaga dezbatere cu privire la incadrarea vechiului Ampera la categoria masinilor 100% electrice, Opel continua sa isi arate respectul pentru natura si grija fata de mediul inconjurator.

La Salonul Auto desfasurat la Paris in toamna anului trecut, marca germana care ar putea trece curand sub umbrela Grupului francez PSA Peugeot-Citroen a prezentat in fata lumii intregi un nou vehicul eco.

Vorbim, bineinteles, despre modelul Ampera-e, care are potentialul de a schimba lumea multumita autonomiei de pana la 520 de kilometri promisa de un motor electric de 204 cai putere - alimentat de o baterie montata la nivelul podelei, in cazul in care te intrebai.

Acelasi automobil german prietenos cu mediul mai anunta, dupa cum precizam inclusiv anterior, si o acceleratie de la 0 la 50 km/h in aproximativ 3.2 secunde, in timp ce ecuatia 80 - 120 km/h este rezolvata dupa circa 4.5 secunde.

Compozitia pachetului tehnologic care insoteste noul Opel Ampera-e continua cu ultima generatie a sistemului de infotaiment IntelliLink, compatibila atat cu aplicatia Apple Play, cat si cu 'programul' Android Auto, respectiv asistentul personal Opel OnStar.

In ceea ce priveste partea practica a modelului german cu propulsie 100% electrica, acesta ofera un spatiu confortabil pentru cinci ocupanti si un volum al portbagajului comparabil cu cel al autovehiculelor cu cinci usi din clasa compacta.

Pretul de vanzare ramane in continuare cel mai mare mister care planeaza in jurul noului Opel Ampera-e, insa inca de la momentul prezentarii sale oficiale se discuta despre cum vehiculul in cauza va fi unul accesibil. Acum ramane de vazut si situatia din teren...

Distribuie pe Facebook
mai multe