Cel mai controversat model de la Mercedes a primit un facelift major. Noua versiune se lauda cu un design redesenat la nivelul partii frontale si bancheta spate care se inclina pentru un plus de confort. Cum arata in realitate

Cel mai controversat model de la Mercedes a primit un facelift major. Noua versiune se lauda cu un design redesenat la nivelul partii frontale si bancheta spate care se inclina pentru un plus de confort. Cum arata in realitate
  • Cel mai controversat model de la Mercedes a primit un facelift major. Noua versiune se lauda cu un design redesenat la nivelul partii frontale si bancheta spate care se inclina pentru un plus de confort
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia este asigurata, in continuare, de un sistem 100% electric. Cu unul ori doua motoare in dotare. Dupa cum mentionam si la momentul premierei mondiale.

Dezvaluit intregii planete acum mai bine de patru saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii aprilie, cel mai recent EQS din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Disponibila deja spre vanzare, la preturi incepand de la o suma de 109.551 de euro, noua varianta a controversatului autoturism de la Mercedes se remarca in special prin aspectul restilizat al panoului care inlocuieste grila frontala, a radiatorului, lista ingredientelor ce compun reteta caracteristica departamentului exterior continuand cu pachetul AMG Styling, oferit de aceasta data cumparatorilor in standard, costuri suplimentare. La interior, seria principalelor puncte de atractie culmineaza cu scaunele spate cu incalzire la nivelul umerilor si cefei, capabile sa se incline pentru o doza extra de confort.

Asa cum precizam si anterior, propulsia este asigurata, in continuare, de un sistem suta la suta electric, echipat cu una sau doua unitati, aparitia unui acumulator litiu-ion de 118 kilowati-ora crescand autonomia pana la 820 de kilometri. Peformantele au ramas, in schimb, neschimbate, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gaseste, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea si in 3.4 secunde, acul vitezometrului aventurandu-se apoi pana la 250 de kilometri pe ora. Datorita unui total sinonim cu 761 de cai putere si 1.020 de Newton-Metri, livrat rotilor de pe ambele punti.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 23 Mai 2024