Cel mai puternic break din istoria BMW a debutat oficial. Noul M5 Touring se lauda cu un sistem plug-in hybrid de 727 de cai, dar cantareste aproape 2.500 de kilograme

Cel mai puternic break din istoria BMW a debutat oficial. Noul M5 Touring se lauda cu un sistem plug-in hybrid de 727 de cai, dar cantareste aproape 2.500 de kilograme
  • Cel mai puternic break din istoria BMW a debutat oficial
  • Noul M5 Touring se lauda cu un sistem plug-in hybrid de 727 de cai, dar cantareste aproape 2.500 de kilograme
Trimite unui prieten

Din pachet nu lipsesc, drept urmare, nici discurile de franare carbon-ceramice, suspensia adaptiva, cu amortizoarele controlate electronic, ori tractiunea integrala inteligenta. Livrata alaturi de un diferential activ.

Asteptarea a luat sfarsit: BMW a publicat, in cursul zilei de astazi, primele informatii si fotografii oficiale ale noului M5 Touring, cea de-a treia generatie a modelului care concureaza impotriva lui Audi RS6 Avant combinand o unitate V8 twin-turbo de 4.4 litri, pe benzina, cu un motor electric acompaniat de o baterie litiu-ion de 18.6 kWh, masina caracterizata de o greutate de 2.475 de kilograme bucurandu-se astfel de o herghelie cu 727 de cai putere. De unde si sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 3.6 secunde, viteza de top fiind limitata fie la 250, fie la 305 kilometri pe ora - fisa cu specificatii tehnice a exclusivistului produs bavarez fiind insotita inclusiv de un consum mediu de carburant de circa 2.0 litri de 100 de kilometri, dupa cum a mai anuntat conducerea companiei din Munchen.

Nota de plata nu ramane, pentru moment, decat un mare mister, unica certitudine constand in faptul ca din meniu nu lipsesc, ba dimpotriva, nici discurile de franare carbon-ceramice, suspensia adaptiva - cu amortizoarele controlate electronic, sau tractiunea integrala inteligenta, condimentata cu un diferential activ. Acestora li se vor mai alatura - pe langa spoilerele fata si spate redesenate pentru o doza extra de agresivitate vizuala, cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer in dotare, o grila partial iluminata a radiatorului, praguri laterale proeminente, jante cu diametrul de 20, respectiv 21 de inch, o evacuare cvadrupla, scaune sport actionate electric, cu functii de incalzire, racire, plus memorie, instrumente de bord digitale, complet configurabile, un volan sport, cu propriul design in echipare, statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile inteligente, display curbat masiv.

BMW M5 Touring

BMW M5 Touring

BMW M5 Touring

BMW M5 Touring

BMW M5 Touring

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (157) Poze BMW M5 Touring
BMW
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 19 August 2024