Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti...
  • ... asta-i masina ta
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un benzinar aspirat in patru cilindri - cu o capacitate de 2.4 litri, lucreaza alaturi de doua motoare electrice, insotite de o baterie de 20 kWh, pentru un maxim de performanta si - totodata, eficienta.

Prezentata publicului larg in urma cu circa un an si jumatate, cea mai recenta generatie a celebrei masini comercializate de Mitsubishi sub numele de Outlander nu se vinde - zilele acestea, decat intr-o singura versiune de motorizare. Siguatia se schimba insa radical in urmatoarea perioada de timp - atunci cand variantei 2.5 i se va alatura o configuratie Plug-In Hybrid.

Anuntata cu doar cateva momente in urma, respectiva optiune nu reprezinta decat un mare mister din punctul de vedere al fisei cu specificatii tehnice de ordin tehnic - cu mentiunea ca nenumarate voci sugereaza ca viitorii clienti si cumparatori vor fi intampinati de un benzinar aspirat in patru cilindri - cu o capacitate de 2.4 litri.

Lista ingredientelor care compun reteta caracteristica noului Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid va continua - aparent, cu doua motoare electrice, cate unul pentru fiecare punte in parte, si o baterie de 20 kWh. Atat puterea maxima a sistemului de propulsie precizat anterior, in randurile de mai sus, cat si performantele acestuia raman - la randul lor, necunoscute.

Nota de plata, dar si dotarea standard - similar componentei listei cu echipamente disponibile in mod optional, contra cost, vor fi anuntate, si ele, cel mai probabil pe parcursul urmatoarelor saptamani sau luni - nimeni nu poate spune, la momentul actual, cu exactitate, pe masura ce startul vanzarilor se va apropia galopant.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 30 Mai 2022