Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala. Cat costa in Romania

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala. Cat costa in Romania
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii si sistem multimedia insotit de un ecran tactil de 12 inch.

Prezentata publicului larg in urma cu aproape jumatate de an - inca din prima parte a verii trecute, cea mai recenta iteratie a exclusivistei game comercializate de compania DS sub denumirea de DS 7 are, incepand de astazi, si un pret de pornire. 40.200 de euro este, mai exact, suma minima pe care clientii respectivului produs o vor avea de achitat pe piata din Romania - acolo unde varianta de baza, disponibila sub indicativul 1.5 BlueHDi Bastille se bucura de serviciile unui propulsor diesel cu o capacitate de 1.5 litri, in patru cilindri, proiectat special pentru a livra rotilor de pe puntea fata undeva in jurul a 130 CP. Fisa cu specificatii tehnice continua cu o cutie automata in opt rapoarte, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de circa 10.9 secunde, pe cand consumul mediu de carburant nu va depasi, in teorie, 5.6 litri la 100 de kilometri.

DS 7 - Galerie foto

DS 7 - Galerie foto

Reteta caracteristica autoturismului mentionat si anterior, in paragraful de mai sus, se incheie cu o echipare standard extrem de generoasa - care cuprinde inclusiv un set de jante din aliaj cu diametrul de 18 inch. Fara costuri suplimentare sunt oferite insa, mai mult sau mai putin surprinzator, de la persoana la persoana, si farurile cu tehnologie LED, senzorii de parcare, instalatia de climatuzare cu reglare automata a temperaturii - cu control pe doua zone, sistemul multimedia cu ecran tactil de 12 inch, plus opt difuzoare, instrumentele de bord digitale, condimentate cu un ecran color cu o diagonala de 12.3 inch, franarea autonoma de urgenta, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort, bancheta spate rabatabila fractionat, regulatorul de viteza, tapiteria realizata din material textil, volanul multifunctional, acompaniat de padele pentru schimbarea treptelor de viteza etc.

Cea mai recenta iteratie a impresionantului model DS 7 se vinde, in Romania, si in doua versiuni plug-in hybrid - care combina o unitate de 1.6 litri, pe benzina, cu unul ori doua motoare electrice pentru o putere maxima de 225, 300, respectiv 360 de cai. Drept urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, chiar si intr-un timp de doar 5.6 secunde, pe cand consumul mediu de carburant variaza intre 1.2 - 1.8 litri la 100 de kilometri - in functie de configuratia aleasa de cumparator, presupunand ca mai era cumva nevoie de o asemenea precizare. Lista cu optiuni se incheie, intr-un final, cu trei niveluri diferite de echipare - Bastille, Performance Line+, Opera, cu varful de gama bucurandu-se, in standard, si de o suspensie cu amortizare pilotata, de jante din aliaj cu diametrul de pana la 21 de inch, de o plansa de bord decorata cu piele Nappa, de scaune cu masaj.

DS 7 Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (118) Poze DS 7 Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 20 Februarie 2023