Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 557 de cai, scaune ventilate si display central de 17.7 inch. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 557 de cai, scaune ventilate si display central de 17.7 inch. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Are motor de 557 de cai, scaune ventilate si display central de 17.7 inch
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Proiectata pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model Y, aceeasi noua creatie a Grupului General Motors se mai poate lauda, mai mult sau mai putin surprinzator, si cu o pereche de faruri Full-LED, si cu un set de jante pe 22". Plus instrumente de bord digitale si bancheta cu functie de incalzire, dupa cate se pare.

Anuntata in urma cu aproape o saptamana si jumatate - la finalul lunii lui iulie, cea dintai generatie a gamei pe care compania americana Chevrolet are de gand sa o comercializeze, de anul viitor, sub numele de Blazer EV stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior, aceasta se remarca in special prin multiplele elemente de caroserie de culoare neagra - lista atractiilor principale continuand, de asemenea, cu unele detalii proeminente si blocuri optice - atat fata, cat si spate, cu design unic. Daca mai trebuia cumva precizat.

In cabina, de cealalta parte a portierelor, alternativa producatorului cu sediul peste Ocean - in Detroit, la Tesla Model Y beneficiaza, dupa cum mentionam - de altfel, si anterior, inclusiv de un ecran central urias, cu diagonala de 17.7 inch. Odata ajunsi la interior, soferul si pasagerii vor mai putea experimenta - printre altele, de la caz la caz, si un volan multifunctional cu parte inferioara plata, scaune cu functie de ventilatie, bancheta incalzita, ceasuri de bord digitale.

Oferita la preturi incepand de la circa 47.595 de dolari, conform informatiilor date - cu doar 11 zile in urma, publicitatii, cea dintai generatie a masinii pe care Chevrolet planuieste sa o vanda sub denumirea de Blazer EV isi va intampina cumparatorii in nenumarate versiuni si variante. Cu unul sau doua motoare electrice, cu tractiunea fata, puterea maxima pe rotile de pe puntea spate sau AWD, cu 557 de cai si un 0 - 96 de kilometri pe ora in 4.0 secunde sau o autonomie maxima de 515 kilometri - in functie de preferintele fiecarui client in parte.

Distribuie pe Facebook
mai multe