Daca zvonurile se adeveresc, M3 a dat de belea. Alfa ar putea lansa, peste numai doi ani, o Giulia cu patru motoare si 1.000 de cai

Daca zvonurile se adeveresc, M3 a dat de belea. Alfa ar putea lansa, peste numai doi ani, o Giulia cu patru motoare si 1.000 de cai
  • Daca zvonurile se adeveresc, M3 a dat de belea
  • Alfa ar putea lansa, peste numai doi ani, o Giulia cu patru motoare si 1.000 de cai
Trimite unui prieten

Asamblat pe o arhitectura la 800 de volti, respectivul vehicul ar trebui sa se incarce, de la 10 la 80%, in doar 18 minute.

Prezentata publicului larg inca din toamna lui 2015 - cu ocazia celebrului Salon International de la Frankfurt, cea mai recenta generatie a legendarului model oferit de Alfa sub denumirea de Giulia se apropie cu pasi mari si repezi de clipa in care va parasi definitiv, odata pentru totdeauna, linia de productie. Din fericire insa pentru fanii superbului produs italian - ce concureaza, zilele acestea, impotriva unor nume precum Seria 3, arborele sau genealogic va fi completat cu un urmas mai capabil ca oricand, primele informatii si detalii neoficiale cu privire la autoturismul cu pricina vorbind despre un succesor cu propulsie complet electrica.

Construit pe o arhitectura la 800 de volti, sinonima cu o incarcare de la 10 la 80% in aproximativ 18 minute, automobilul in cauza va fi disponibil in trei variante diferite de performanta, versiunea de baza urmand sa beneficieze de circa 350 CP, lista cu optiuni continuand cu o savoare Veloce - condimentata cu o putere de pana la 800 CP, si culminand, daca mai trebuia cumva precizat, cu o aroma comercializata sub numele de Quadrofoglio, alaturi de patru motoare, cate unul pentru fiecare punte in parte, pentru un total de 1.000 de cai putere, plus un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, fulgerator.

Urmatoarea generatie a gamei Giulia ar putea ajunge pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, peste doi ani, in compania unei baterii cu o capacitate de 100 kWh, care ar trebui sa asigure o autonomie de 700 de kilometri. Daca zvonurile se adeveresc, cel mai mare cosmar al Seriei 3 va renunta la liniile specifice sedanurilor clasice si - dupa cate se mentioneaza la momentul actual, va imprumuta unele dintre formele caracteristice fastback-urilor; din peisaj nu ar trebui sa lipseasca nici instrumentele de bord digitale, care vor miza pe un display color de dimensiuni generoase pentru o experienta vizuala cu adevarat unica, volanul sport etc.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 2 Martie 2023