Este inceputul unei noi ere. Cadillac prezinta oficial primul Escalade cu propulsie electrica din istorie. Noul model se lauda cu 750 de cai, jante pe 24 de inch si nu mai putin de 40 de boxe. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Cadillac prezinta oficial primul Escalade cu propulsie electrica din istorie. Noul model se lauda cu 750 de cai, jante pe 24 de inch si nu mai putin de 40 de boxe. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Cadillac prezinta oficial primul Escalade cu propulsie electrica din istorie
  • Noul model se lauda cu 750 de cai, jante pe 24 de inch si nu mai putin de 40 de boxe
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Gandit special pentru a concura impotriva unor nume precum Mercedes EQS SUV, autoturismul cu pricina pluseaza cu o suspensie adaptiva, pe aer, portiere cu deschidere / inchidere de la buton si un display curbat de 55 de inch, anunta comunicatul de presa.

Lansat cu surle si trambite acum mai bine de-o saptamana - chiar la jumatatea acestei luni, primul Escalade cu propulsie electrica din istorie nu mai necesita niciun fel de introducere sau prezentare. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am glumi, gresi ori exagera cu nimic. Disponibil sub indicativul IQ, respectivul automobil de la Cadillac se remarca - la nivelul departamentului exterior, atat prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o lungime de peste 5.69 metri, cat si prin jantele supradimensionate, cu un diametru de 24 de inch, confectionate din aliaj usor, in timp ce meniul de la interior debuteaza cu o instalatie audio de inalta fidelitate, acompaniata de 40 de difuzoare AKG.

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Mercedes EQS SUV, impresionantul vehicul de peste Ocean, din SUA, isi va mai intampina cumparatorii, ce vor avea de achitat un pret de vanzare de minim 130.000 de dolari, in cabina, de cealalta parte a portierelor cu deschidere / inchidere de la buton, si alaturi de piele partial perforata, de scaune cu masaj, de un display curbat cu o diagonala de 55 de inch. Asamblat pe celebra platforma Ultium, meniul in cauza continua cu un sistem avansat de directie integrala, o suspensie adaptiva, pe aer, si, nu in ultimul rand, cu doua motoare, cateva unul pentru fiecare punte, care lucreaza impreuna pentru a livra tuturor celor patru roti o putere maxima de 750 CP, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 96 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in sub 5.0 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe