Este inceputul unei noi ere. Lotus prezinta oficial modelul Emeya, primul sedan cu propulsie electrica din istoria companiei. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Lotus prezinta oficial modelul Emeya, primul sedan cu propulsie electrica din istoria companiei. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Lotus prezinta oficial modelul Emeya, primul sedan cu propulsie electrica din istoria companiei
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, doua motoare lucreaza impreuna pentru a livra rotilor de pe ambele punti pana la 905 CP si 985 Nm.

Anuntat cu mare fast si tam-tam acum mai bine de noua saptamani, inca de la inceputul lunii septembrie, primul sedan electric din oferta Lotus stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Pe nume Emeya, respectivul model se remarca numaidecat - la nivelul departamentului exterior, prin linia alungita a plafonului, cu mentiunea ca nici farurile duble, jantele din aliaj cu diametrul de pana la 22 de inch, insotite de elemente confectionate din fibra de carbon, sau stopurile unite cu banda iluminata nu vor trece intocmai neobservate.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, pasagerii vor putea opta, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, si pentru patru scaune individuale - acompaniate de o tapiterie realizata fie din din piele de tip Nappa, fie din Alcantara. Din peisaj nu lipsesc insa - dupa cate se precizeaza si in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei, nici instrumentele de bord digitale, sistemul de infotainment cu display urias in dotare, afisajul pe parbriz cu realitate augmentata, instalatia audio de inalta fidelitate, livrata alaturi de boxe semnate KEF.

Primul sedan cu propulsie electrica din istoria companiei Lotus a mai pregatit - intr-un final, si o putere maxima de pana la 905 cai, fisa cu specificatii de ordin tehnic a modelului pe nume Emeya plusand, in cazul aceleiasi optiuni de top, cu un cuplu de 985 de Newton-Metri. Astfel - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 km/h isi va gasi rezolvarea intr-un interval de doar 2.78 secunde, in timp ce autonomia bateriei cu capacitatea de 102 kWh nu reprezinta, la momentul actual, decat un mare mister.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 8 Ianuarie 2024