Este inceputul unei noi ere. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar consuma mai putin chiar si decat un Passat TDI

Este inceputul unei noi ere. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar consuma mai putin chiar si decat un Passat TDI
Este inceputul unei noi ere. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar consuma mai putin chiar si decat un Passat TDI.
Distribuie pe Facebook

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe

Se ia un motor cu opt cilindri in V si doua turbine - de 3.996 de centimetri cubi, pe benzina, se adauga o unitate electrica, plus un acumulator litiu-ion cu capacitate de 25.9 kWh si se serveste alaturi de 739 de cai putere. Aceasta este - pe scurt, reteta primului Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe din istorie, unul dintre cele mai rapide si, in mod paradoxal, eficiente SUV-uri ale planetei.

Numai 3.6 secunde dureaza - cu acceleratia blocata la podea, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul de 305 kilometri pe ora. Cat despre consumul de carburant, modelul cu o nota de plata ametitoare - de minimum 179.775 de euro, promite, datorita modului de rulare EV disponibil pentru maximum 72 de kilometri, o medie de 1.7 litri la 100 de kilometri, conform fisei cu caracteristic de ordin tehnic.

BMW 550e xDrive

Cea de-a saptea generatie a legendarului BMW M5 se apropie cu pasi mari si repezi de mult anticipatul sau debut oficial insa - intre timp, amatorii de senzatii tari au la dispozitie un 550e xDrive. Un BMW 550e xDrive livrat in compania unei motorizari I6 turbo de 3.0 litri - pe benzina, care lucreaza alaturi de un propulsor electric si de baterie litiu-ion de 19.4 kWh pentru a produce un total de 489 CP.

Astfel, sedanul oferit la preturi incepand de la suma de 77.300 de euro ar trebui sa rezolve eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h - cu pedala de acceleratie la podea, in doar 4.3 secunde. Meniul specific acestuia cuprinde inclusiv o viteza de top limitata electronic la pragul celor 250 km/h si un consum mediu de carburant - multumita autonomiei EV de pana la 90 km, de 0.8 litri la 100 km, potrivit oficialilor companiei producatoare.

Mercedes-AMG GLE 53 HYBRID 4MATIC+

Pentru prima data in istorie, cumparatorii cu dare de mana si conturi generoase la banca au la dispozitie si un Mercedes-AMG GLE 53 HYBRID 4MATIC+, automobilul disponibil de la 125.515 de euro bucurandu-se - oarecum inutil de adaugat, de un ansamblu plug-in hybrid. Unul compus dintr-un motor turbo cu sase cilindri in linie - de 2.999 de centimetri cubi, pe benzina, si o unitate electrica, plus...

... un acumulator litiu-ion cu capacitatea de 31.2 kWh pentru un total de 544 de cai putere, indeajuns pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in 4.7 secunde. Acelasi autoturism se mai poate lauda - de altfel, si cu o incursiune de pana la 250 de kilometri pe ora, cu lista principalelor atractii culminand cu un consum mediu de carburant de 1.3 litri la 100 de kilometri, rezultatul unui mod de rulare EV cu o autonomie de 86 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 16 Februarie 2024