Masina care face Dacia Spring sa para din secolul trecut. Citroen prezinta oficial noul e-C3 cu motor de 113 CP, pret accesibil si productie in Europa. Cat costa, de fapt

Masina care face Dacia Spring sa para din secolul trecut. Citroen prezinta oficial noul e-C3 cu motor de 113 CP, pret accesibil si productie in Europa. Cat costa, de fapt
  • Masina care face Dacia Spring sa para din secolul trecut
  • Citroen prezinta oficial noul e-C3 cu motor de 113 CP, pret accesibil si productie in Europa
  • Cat costa, de fapt
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED, plus sase airbag-uri, o instalatie de aer conditonat si, mai mult sau mai putin surprinzator, afisaj pe parbriz.

Dezvelita intregii planete acum mai bine de 23 de saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii octombrie, cea dintai generatie a modelului oferit de Citroen sub numele de e-C3 a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Oficialii companiei franceze au deschis, recent, lista de comenzi pentru electrica dezvoltata special pentru a concura impotriva unor nume precum Dacia Spring, nota de plata a acesteia pornind, in Germania, de la o suma de numai 23.300 de euro.

O singura versiune de motorizare este disponibila la momentul actual, unica astfel de varianta gazduind sub capota un sistem de propulsie sinonim cu 113 cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in circa 11.0 secunde. Viteza de top nu va depasi, in schimb, pragul de 135 km/h, pe cand bateria litiu fier fosfat de 44 kWh cu incarcare de la 20 la 80 de procente in 26 de minute asigura o autonomie de pana la 324 km.

Comercializata la preturi incepand de la o suma de doar 23.300 de euro, cea dintai generatie a gamei e-C3 masoara peste patru metri in lungime si este fabricata, spre deosebire de Dacia Spring, in orasul slovac Trnava. Clientii respectivului autovehicul au de ales, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, intre doua niveluri diferite de echipare, francezii de la Citroen laudandu-se ca au instalat pe optiunea de baza o pereche de faruri cu tehnologie LED, un set de jante cu diametrul de 16 inch, confectionate din tabla, ce este drept, senzori de parcare spate, geamuri electrice fata, sase airbag-uri, franare automata de urgenta, limitator de viteza, asistenta la pastrarea benzii, afisaj pe parbriz, tapiterie realizata din stofa, aer conditionat, suspensia Advanced Comfort.

Reteta specifica optiunii de top pluseaza, printre altele, si cu o camera video pentru mersul in marsarier, cu un sistem de navigatie condimentat cu un display tactil cu o diagonala de 10.25", cu o statie pentru incarcare wireless a telefoanelor mobile. De asemenea, din meniul caracteristic modelului MAX nu lipsesc, extrem de important de precizat, nici instalatia de climatizare cu reglarea automata a temperaturii si nici volanul imbracat in piele, cu mentiunea ca seria vestilor bune continua, dupa cate anunta comunicatul pus la dispozitia presei de specialitate, cu scaune cu functie de incalzire, cu proiectoare de ceata, cu o vopsea metalizata, acesta fiind oferite insa optional, contra cost.

Citroen e-C3 - Poze reale

Citroen e-C3 - Poze reale

Citroen e-C3 - Poze reale

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Citroen e-C3 - Poze reale
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 10 Aprilie 2024