Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune. Cat costa in Romania respectiva varianta

Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune. Cat costa in Romania respectiva varianta
  • Masina testata aproape un milion de kilometri inainte de a fi lansata pe piata a primit o noua versiune
  • Cat costa in Romania respectiva varianta
Trimite unui prieten

Sub capota, doua motoare electrice lucreaza impreuna pentru a livra o putere maxima de pana la 598 de cai. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa-si gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.7 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an, la inceputul primaverii lui 2021, mult anticipata versiune break a primului Porsche cu propulsie electrica din istorie se vinde zilele acestea - la momentul de fata, in diferite savori si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana se numara, mai nou, si o varianta Taycan GTS Sport Turismo.

Disponibila si pe piata din Romania, in schimbul unei sume ce porneste de la putin peste 138.380 de euro, respectiva masina renunta la elementele vizuale demne de un crosswagon ale originalului. Specialistii departamentului de design inlocuindu-le cu o serie de piese si componente pe masura performantelor de sub capota.

Porsche Taycan GTS

Insotita de doua motoare electrice si un sistem inteligent de tractiune integrala - ce lucreaza impreuna pentru a livra rotilor de pe ambele punti, asa cum precizam si anterior, o putere maxima de pana la 598 de cai, noua aroma Porsche Taycan GTS Sport Turismo promite sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de numai 3.7 secunde. Suna bine, nu-i asa?

Cu pedala de acceleratie la podea, respectiva masina promite sa atinga o viteza de top de 250 de kilometri pe ora. Cat despre valoarea din dreptul autonomiei, bateria cu o capacitate bruta de 93 kWh se anunta a fi suficienta pentru parcurgerea unor distante si de peste 500 de kilometri inainte de a ramane fara energie, aparent.

Aceeasi versiune Taycan GTS Sport Turismo specifica primului Porsche cu propulsie electrica din istorie a mai pregatit - totodata, si o lista cu dotari standard extrem de bogata. Respectiva varianta oferind, fara costuri suplimentare, si un set de faruri cu matrice de LED-uri, jante pe 20 de inch, plus tapiterie din piele si Race-Tex, scaune fata cu reglare electrica, bancheta spate cu locuri individuale etc.

Porsche Taycan GTS

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (8) Poze Porsche Taycan GTS