Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume. Francezii au publicat acum lista oficiala de preturi

Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume. Francezii au publicat acum lista oficiala de preturi
  • Nemtii de la BMW ar trebui sa ia notite!
  • Peugeot prezinta oficial noul E-3008, probabil cel mai spectaculos SUV Coupe din lume.
  • Francezii au publicat acum lista oficiala de preturi
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele echipamente si dotari oferite in standard, fara costuri suplimentare, se numara inclusiv blocurile optice cu tehnologia LED si jantele din aliaj usor cu diametrul de 19 inch. Acestora alaturandu-li-se atat o tapiterie din material textil si piele artificiala, cat si o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de sapte saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui septembrie, cel mai recent Peugeot 3008 din istorie are, incepand de marti, si un pret de vanzare. 39.250 de euro este, mai exact, suma minima pe care cumparatorii primului model oferit de francezi pe noua arhitectura STLA Medium o vor avea de achitat pe piata germana - acolo unde varianta de baza a masinii cu o lungime de aproximativ 4.542 de milimetri gazduieste sub capota, in compartimentul motor, un propulsor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 1.2 litri si un sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina. Asociata unei transmisii in sase rapoarte, cu dublu ambreiaj, respectiva motorizare livreaza, exclusiv rotilor fata, undeva in jurul a 136 de cai putere si 230 de Newton-Metri - indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 10.2 secunde.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Meniul caracteristic versiunii cu pricina, mentionata si anterior, continua cu o viteza maxima de 201 kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant este, mai mult ori mai putin surprinzator, de circa 5.5 litri la 100 de kilometri - potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic. Daca vine vorba - in schimb, despre dotarea de serie, ei bine, printre multiplele echipamente oferite fara costuri suplimentare se numara si blocurile optice cu tenhologia LED, cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc nici jantele cu diametrul de 19 inch, din aliaj usor sculptate, senzorii de parcare spate, camera pentru mersul in marsarier, instrumentele de bord digitale, scaunele cu functie de incalzire, tapiteria realizata din material textil si piele artificiala sau climatizarea cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, conform configuratorului oficial.

Cel mai recent 3008 din istorie se vinde, piata germana, in doua variante diferite de motorizare, modelului acompaniat de un motor electrificat de 1.2 litri alaturandu-i-se o configuratie cu propulsie complet electrica, insotita de 210 cai putere si 345 de Newton-Metri pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu acceleratia la podea, in 8.8 secunde. Aceeasi optiune E-3008 a mai pregatit atat o viteza de top de doar 170 de kilometri pe ora, cat si o autonomie de pana la 524 de kilometri - ce se datoreaza unei baterii litiu-ion de 73 kWh, care ar trebui sa se incarce de la 20 la 80% in 30 de minute, dupa cum le transmit francezii de la Peugeot cumparatorilor.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (66) Poze Peugeot E-3008
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 23 Noiembrie 2023