Noua masina de la Hyundai e nebunie curata: are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota! Galerie foto completa

Noua masina de la Hyundai e nebunie curata: are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota! Galerie foto completa
  • Noua masina de la Hyundai e nebunie curata
  • Are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota!
  • Galerie foto completa
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc de la incredibila suma de 74.900 de euro. Potrivit configuratorului oficial.

Dezvelita lumii intregi in urma cu aproximativ un an, inca din ultima jumatate a verii lui 2023, cea dintai generatie a super electricei oferite de Hyundai sub numele de Ioniq 5 N nu mai necesita niciun fel de introducere sau de prezentare. Privita de la exterior la interior, creatia cu pricina se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer in echipare.

Cu mentiunea ca nici pragurile laterale proeminente, jantele cu diametrul de 21 de inch, sculptate din aliaj forjat, scaunele cu tetiere incorporate si detalii iluminate nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Printre multiplele ingredente demne de precizat numarandu-se atat tapiterie realizata din piele, cu elemente din Alcantara, cat si display-ul color panoramic, impartit in doua zone diferite de lucru, fiecare cu diagonala de 12.3", conform companiei producatoare.

Hyundai Ioniq 5 N - Galerie foto

Hyundai Ioniq 5 N - Galerie foto

Insotita de o nota de plata care porneste de la 74.900 de euro, daca vine cumva vorba despre piata germana, aceeasi prima generatie a extremei sportive pe nume Ioniq 5 N se mai poate lauda la nivelul departamentului interior, de cealalta parte a portierelor, si cu un volan multifunctional, cu aspect cu trei spite. Cu o instalatie de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone a temperaturii, si un sistem audio de top, de la Bose.

Totodata, de la orizont nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator, nici pornirea de la buton, afisajul pe parbriz, incarcarea wireless a dispozitivelor mobile. Cu seria vestilor bune cuprinzand inclusiv radio digital, iluminare ambientala, cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta, cu functie pentru detectarea pietonilor si a biclistilor, asistent la mentinerea benzii de rulare, monitorizare unghi mort, blocuri optice cu LED, spre bucuria cumparatorilor pasionati de tenologie.

Sub capota, cea dintai generatie a super electricei Hyundai Ioniq 5 N combina doua unitati diferite pentru a livra ambelor punti o putere totala de pana la 650 CP. Prin urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in numai 3.4 secunde, acul vitezometrului continuandu-si mai apoi incursiunea pana la 260 km/h, promite fisa tehnica.

Aceeasi creatie de 74.900 de euro a mai pregatit, printre altele, si o baterie litiu-ion de 84 kilowati-ora, sinonima cu o autonomie de pana la 448 km. De asemenea, din peisaj nu lipsesc nici discurile de franare de dimensiuni generoase, cu diametrul de pana la 400 de milimetri in dotare, o suspensie sport, acompaniata de amortizoare adaptive, si un diferential cu alunecare limitata completand, alaturi de o incarcare ultra-rapida, de la 10 la 80% in 18 minute, lista atractiilor principale.

Hyundai Ioniq 5 N - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (76) Poze Hyundai Ioniq 5 N - Galerie foto
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 15 Aprilie 2024