Noua masina de la Mercedes e nebunie curata: are doua motoare, doua cutii de viteze, 816 cai putere si 1.420 de Newton-Metri!

Noua masina de la Mercedes e nebunie curata: are doua motoare, doua cutii de viteze, 816 cai putere si 1.420 de Newton-Metri!
  • Noua masina de la Mercedes e nebunie curata
  • Are doua motoare, doua cutii de viteze, 816 cai putere si 1.420 de Newton-Metri!
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la 0 la 100 km/h - cu acceleratia la podea, in doar 2.8 secunde, acul vitezometrului avand sa isi continue apoi, fara niciun fel de emotie ori problema, incursiunea pana la 320 km/h, dupa cate se precizeaza in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei.

Prezentat, sub forma de concept car, in urma cu mai bine de sase luni, inca de la inceputul toamnei trecute, primul AMG GT 63 S E Performance din istorie a revenit - de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: Mercedes a lansat recent - chiar la sfarsitul saptamanii precedente, varianta de serie a prototipului mentionat anterior, aceasta dispunand de o motorizare cu opt cilindri in V, doua turbine, plus capacitatea de 3.982 de centimetri cubi, pe benzina, care lucreaza alaturi de o cutie cu noua viteze pentru a livra rotilor undeva in jurul a 612 CP si 850 Nm, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Meniul caracteristic variantei cu pricina cuprinde inclusiv o unitate electrica de 204 cai putere si 320 de Newton-Metri, insotita de propria transmisie, in doua rapoarte, conform comunicatului de presa publicat recent - acum numai patru zile. Astfel - cu un total de 816 CP si 1.420 Nm pe ambele punti, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de 2.8 secunde, acul vizometrului continuandu-si ulterior, fara niciul fel de emotie sau de problema, incursiunea pana la pragul celor 320 de kilometri pe ora.

Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, in urmatoarea perioada de timp, la preturi ce vor depasi suma de 210.000 de euro, primul AMG GT 63 S E Performance din istorie isi va mai intampina viitorii cumparatorii alaturi de un sistem de franare acompaniat de discuri supradimensionate, realizate din material compozit, o suspensie sport adaptiva, cu bare stabilizatoare semi-active in dotare, un set de jante cu diametrul de 21 de inch, sculptate din aliaj forjat. Si, nu in ultimul rand, cu o pereche de spoilere agresiv stilizate - cu prize de dimensiuni generoase, respectiv un difuzor de aer masiv in echipare.

Numarul de magie continua cu multiple elemente si, totodata, detalii pentru o doza crescuta de confort - precum scaunele actionate electric, cu functii de memorare a pozitie, incalzire, racire, masaj. De la orizont nu lipsesc - de asemenea, nici tapiteria din piele fina sau instrumentele de bord digitale si configurabile, lista principalelor atractii cuprinzand, mai mult ori mai putin surprinzator, inclusiv instalatie audio 3D de la Burmester, afisaj pe parbriz, climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, display central cu diagonala de 11.9", faruri cu functie de proiectie, directie integrala.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (33) Poze Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 23 Aprilie 2024