Noua masina de serie de la Audi e la ani lumina in fata rivalilor: are faruri care proiecteaza animatii pe asfalt. Cat costa in Romania

Noua masina de serie de la Audi e la ani lumina in fata rivalilor: are faruri care proiecteaza animatii pe asfalt. Cat costa in Romania
  • Noua masina de serie de la Audi e la ani lumina in fata rivalilor: are faruri care proiecteaza animatii pe asfalt
  • Seria vestilor bune continua cu perechea de camere video care inlocuieste oglinzile retrovizoare traditionale
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua cu perechea de camere video care inlocuieste oglinzile retrovizoare traditionale.

Dezvelita oficial la finele anului trecut, cea de-a doua versiune de caroserie din gama Audi E-Tron se anunta a reprezenta alegerea perfecta pentru devoratorii de tehnologii moderne. Oferita la vanzare, pe piata din Romania, la preturi incepand de la 73.349 de euro, varianta Sportback impresioneaza in special prin... blocurile optice frontale digital matrix LED, capabile sa proiecteze diferite animatii - atat pe drum, cat si pe ziduri.

Respectiva dotare costa, ce este drept, in plus, clientii care opteaza pentru aceste faruri cu adevarat revolutionare avand de scos din buzunare suma de 5.094 de euro, conform configuratorului de pe site-ul importatorului local.

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Celebra perechea de camere video menita sa inlocuiasca oglinzile retrovizoare traditionale costa, in schimb, mult mai putin: doar 1.744 de euro, cu ghilimelele de rigoare. Seria optionalelor remarcabile continua cu instalatia audio de la Bang & Olufsen, in 16 difuzoare (1.304 euro), asistentul pentru vederea pe timp de noapte Night Vision (2.437 de euro), scaunele ventilate cu functie de masaj (1.757 de euro), tapiteria din piele Valcona (2.663 de euro), trapa panoramica cu actionare electrica (1.688 de euro) etc.

In ceea ce priveste echiparea standard, ei bine... noul Audi E-Tron Sportback se bucura inclusiv de jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, blocuri optice frontale cu tehnologie LED, climatizare cu reglare automata a temperaturii si, nu in ultimul rand, ceasuri de bord digitale, plus navigatie MMI cu MMI touch response.

Sub capota, cumparatorii vor fi nevoiti sa se multumeasca, evident, cu un sistem de propulsie complet electric, disponibil in doua versiuni diferite. Ambele variante vin la pachet alaturi de doua motoare, cate unul pentru fiecare punte in parte, de unde si tractiunea integrala cu vectorizare a cuplului, insa performantele difera: avem, pe de-o parte, 313 cai putere, 0 - 100 km/h in 6.8 secunde si autonomie de pana la 346 de kilometri (50 quattro) si, pe de alta parte, 408 cai putere, 0 - 100 km/h in 6.6 secunde si autonomie de pana la 447 de kilometri, potrivit primelor informatii date publicului larg.

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Audi E-tron Sportback - Galerie Foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (126) Poze Audi E-tron Sportback - Galerie Foto
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 14 August 2020