Noul Ford Mustang poate fi diesel, hibrid sau electric. Tu ce ai alege?

Noul Ford Mustang poate fi diesel, hibrid sau electric. Tu ce ai alege?
  • Cel mai mic motor de pe Mustang este 2.3 in 4 cilindri
  • Motorizarea de varf este si acum V8
  • Ford Mustang 2015 este primul model din familie cu suspensie independenta pe spate
Distribuie pe Facebook

Noua generatie de Ford Mustang s-a lansat saptamana trecuta. Un design europenizat, motorizari de toate felurile, de la 4, la 8 cilindri, toate pe benzina, o multitudine de dotari de confort si siguranta. Fara indoiala, cu al sau trecut, Mustangul va fi un real succes. Insa pentru a intra in rand cu lumea preocupata de ecologie, se pare ca Ford se gandeste si la motorizari... diferite. Aici sunt optiunile. Tu ce ai alege?

Noul Ford Mustang se va vinde cu 3 motorizari pentru a intra cu succes si pe piata din Europa. Adica in acel loc in care clientii sunt cam speriati in ultima vreme de propulsoarele cu mai mult de 4 cilindri. Asadar, nu trebuie sa ne mire ca aceasta generatie de Mustang numita 2015 va avea primul motor in 4 cilindri turbo din ultimii 20 de ani.

Ford Mustang a mai avut o tentativa de a intra pe piata europeana, in anii '80, cand generatia cu numarul 2 avea acelasi propulsor de 2300 cmc supraalimentat cu o turbina. Acum insa, puterea este aproape dubla, noul Mustang avand 305 cp produsi de cel mai mic motor al ultimelor doua decenii, un EcoBoost performant si economic.

Urmatoarea motorizare este tot pe benzina, dar cu doi cilindri in plus. Un aspirat V6 de 3.7 litri care produce in jur de 300 de cp, cel mai probabil destinat pietei americane. Acesta este urmat de celebrul V8 de 5 litri, tot un propulsor traditional al modelului, care insa va avea acum 420 de cp in varianta GT.

Insa, se pare ca Ford se gandeste si la sisteme ceva mai ecologice pentru generatia sport, Mustang. Nu este clar daca acest Muscle-Car modern se va limita la cele trei motorizari deja anuntate, care se vor vinde in Europa si Statele Unite, sau urmeaza dezvoltarea unui Mustang cu propulsie ceva mai... inedita.

Zvonurile spun ca vom putea vedea, chiar de la anul, un Mustang 100% electric sau hibrid. Zvonuri vorbesc si despre un exemplar pe motorina, care sa imbogateasca oferta europeana. Insa nimic din aceste speculatii nu a fost confirmat inca de oficialii marcii americane. Pentru ca, desi vorbim de o distanta de doua decenii, motorul in 4 cilindri turbo a mai existat pe Mustang. Nu insa si ceva diesel, electric sau hibrid. Dar cum Ford da o atentie uriasa domeniului legat de energiile alternative, nu trebuie sa ne mire daca vom vedea primul Musce-Car din istorie care se incarca la priza.

Tu ce varianta crezi ca i se mai potriveste noului Mustang, in plus fata de cele trei motorizari actuale?

Sondaj

Ce motor crezi ca ar mai trebui sa aiba noul Ford Mustang 2015?

Distribuie pe Facebook
mai multe