Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class. Cum arata in realitate

Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class. Cum arata in realitate
  • Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, in compartimentul motor, o unitate electrica alimentata de un acumulator de 116 kWh dezvolta undeva in jurul a 272 CP. Conform unui comunicat oferit presei.

Introdusa cu mare fast si tam-tam acum mai bine de sapte saptamani, inca de la sfarsitul lunii noiembrie, cea dintai generatie a nonconformistului Volvo EM90 stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Disponibil - initial, numai pe piata din China, primul monovolum din istoria celebrei companii suedeze se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, acolo unde lista principalelor elemente de atractie culmineaza cu lungime care depaseste, cu putin, pragul de 5.2 metri, insa nici panoul frontal iluminat, ce inlocuieste vechea grila a radiatorului, ori jantele din aliaj cu diametrul de pana la 20 de inch vor trece complet neobservate.

Reteta caracteristica departamentului exterior pluseaza cu geamuri laterale masive si blocuri optice posterioare unice, pe cand meniul de la interior cuprinde inclusiv o configuratie 2+2+2, cu ocupantii locurilor din mijloc avand la dispozitie, similar unui "oaspete" de BMW Seria 7 / Mercedes S-Class, scaune individuale - actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, suport pentru picioare, masute retractabile. Din cabina nu lipsesc, potrivit comunicatului de presa, nici instalatia audio de inalta fidelitate - de la Bowers & Wilkins, materialele de calitate superioara, display-ul cu o diagonala de 15.6" pentru plafon.

Daca vine vorba, in schimb, despre continutul fisei cu specificatii de ordin tehnic, ei bine, prima duba ce poarta semnatura legendarului producator Volvo anunta, dupa cum precizam anterior, la momentul premierei mondiale, si un sistem de propulsie 100% electric - care rimeaza cu 272 de cai putere, indeajuns ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in circa 8.3 secunde. In ceea ce priveste autonomia modelului mentionat si anterior, bateria de 116 kWh prezenta in peisaj - cu incarcarea de la 10 la 80% in 30 de minute, va asigura energia necesara parcurgerii a pana la 738 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 31 Ianuarie 2024