Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class. Foto ca sa te convingi si singur

Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class. Foto ca sa te convingi si singur
  • Prima duba de la Volvo este mai luxoasa decat orice Seria 7 sau Mercedes S-Class
  • Foto ca sa te convingi si singur
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un display retractabil. Cu o diagonala de 15.6 inch.

Deconspirat de doua fotografii scapate, recent, pe internet, primul monovolum din istoria suedezilor de la Volvo a renuntat, in cursul zilei de ieri, la toate secretele sale de ordin tehnic si vizual. Oferit, cel putin initial, doar pe piata din China, respectivul produs se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lungimea de peste 5.2 metri regasindu-se in centrul atentiei, multiple priviri urmand sa atraga insa si panoul iluminat, care inlocuieste grila radiatorului, de la nivelul partii frontale, geamurile laterale masive, jantele cu diametrul de pana la 20 de inch ori blocurile optice posterioare cu design unic.

Volvo EM90

Volvo EM90

La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, modelul mentionat anterior adopta o configuratie 2+2+2, cu scaunele de pe randul cu numarul doi bucurandu-se atat de incalzire, cat si de ventilatie, masaj, masute retractabile sau chiar suport pentru picioare, noul EM90 plusand cu o instalatie audio de inalta fidelitate, cu 21 de boxe de la Bowers & Wilkins. Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai descoperi si trei ecrane color, unul pentru ceasurile de bord digitale, unul pentru sistemul de intotainment compatibil cu update-urile de la distanta, unul montat in plafon, cu o diagonala de 15.6 inch, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv conexiune 5G, comenzi tactile s.a.m.d.

Comercializat la preturi incepand de la echivalentul unei sume de aproape 104.875 de euro, autovehiculul cu pricina gazduieste sub capota, in compartimentul motor, o unitate electrica de 272 de cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in circa 8.3 secunde, dupa cate se precizeaza si in cadrul comunicatului publicat de compania suedeza cu sediul in Goteborg. In ceea ce priveste autonomia, bateria de 116 kWh, care are nevoie, in teorie, de 30 de minute pentru a se incarca de la 10 la 80%, ar trebui sa asigure energia necesara parcurgerii unei distante de pana la 738 de kilometri.

Volvo EM90

Volvo EM90

Volvo EM90

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (65) Poze Volvo EM90
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 13 Noiembrie 2023