Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial. Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel. Galerie foto completa

- Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial
- Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel
- Galerie foto completa
Sub capota, cumparatorii vor avea la dispozitie, in schimb, un sistem de propulsie hybrid. Compus din doua motoare electrice si o unitate de 2.0 litri, pe benzina.
Dezvelita publicului larg acum mai bine de 11 saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui mai, cea dintai generatie a modelului comercializat de Honda sub denumirea de ZR-V a revenit de curand, chiar pe parcursul zilelor anterioare, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: japonezii au publicat recent - la sfarsitul acestei veri, peste 80 de imagini proaspete ale SUVului caracterizat de o lungime de aproape 4.57 de metri.
Comercializata la preturi incepand de la circa 43.900 de euro, respectiva masina isi intampina clientii - dupa cum precizam, de altfel, si la inceputul materialului nostru, doar intr-o singura versiune de motorizare. Configuratia cu pricina, disponibila sub indicativul e:HEV, bucurandu-se de prezenta unui sistem de propulsie hybrid - care combina doua motoare electrice cu o unitate de 2.0 litri, pe benzina, pentru 184 de cai putere, indeajuns pentru un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in numai 7.8 secunde.
Reteta specifica primei Honda ZR-V din istorie continua - mai mult ori mai putin surprinzator, cu o viteza maxima de aproximativ 173 de kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant se invarte in jurul a 5.7 litri la 100 de kilometri. Daca vine vorba - in schimb, despre echipamentele pregatite de japonezi, lista atractiilor principale cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED, scaune fata / spate cu incalzire s.a.m.d.


