Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit o versiune Coupe. Cehii au publicat acum primele imagini si detalii oficiale despre noua masina

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit o versiune Coupe. Cehii au publicat acum primele imagini si detalii oficiale despre noua masina
  • Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit o versiune Coupe
  • Cehii au publicat acum primele imagini si detalii oficiale despre noua masina
Distribuie pe Facebook

Construita dupa aceeasi reteta precum primul Volkswagen ID.5 din istorie, respectiva creatie promite sa ofere pana la 299 de cai putere. De unde si sprintul de la 0 la 100 de km/h, cu acceleratie la podea, in doar 6.5 secunde.

Lansata cu surle si trambite la inceputul toamnei anului 2020, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne se vinde, la momentul de fata, in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de cehi la dispozitia clientilor masinii cunoscute sub numele de Enyaq iV se va numara, curand, si o varianta Coupe.

Anuntata in cursul zilei de ieri, respectiva creatie se remarca numaidecat prin alura specifica unui fastback, insa nici panoul iluminat cu 131 de LED-uri, ce da o savoare speciala partii frontale, sau jantele cu diametrul de pana la 21 de inch nu vor trece complet neobservate.

Skoda Enyaq Coupe iV

Skoda Enyaq Coupe iV

Seria vestilor bune continua, la nivelul departamentului exterior, cu un set de faruri cu matrice de LED-uri, cu blocuri optice posterioare full-LED si, nu in ultimul rand, o nuanta Phoenix Orange greu de trecut cu vederea. De cealalta parte a portierelor, in cabina, meniul disponibil cuprinde inclusiv instrumente de bord digitale.

Totodata, din peisaj nu lipsesc nici scaunele sport, volanul cu parte inferioara plata, ornamentele ce imita fibra de carbon, display-ul central cu diagonala generoasa de 13 inch, incarcarea wireless a telefonului mobil, instalatia audio cu 12 difuzoare de la Canton s.a.m.d.

Nota de plata a primei Skoda Enyaq Coupe iV din toate timpurile nu reprezinta, la momentul de fata, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, cehii anuntand insa ca respectiva masina va ajunge in showroom-uri, la vanzare, intr-un numar de patru configuratii diferite. Comercializate sub indicativul 60, 80, 80x sau RS.

Versiunea de baza 60 este insotita, similar variantei 80, de un singur motor electric, astfel ca puterea maxima de 180 sau 204 cai va lua directia rotilor spate, in timp ce optiunile 80x si RS vin cu doua motoare electrice si 265 sau 299 de cai pe ambele punti, evident.

Drept urmare, in functie de savoarea bifata, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, in 8.8, 8.7, 7.0 sau 6.5 secunde. O baterie cu capacitatea neta de 58 kWh pentru reteta entry-level 60 si 77 kWh pentru celelalte trei completeaza fisa cu specificatii tehnice.

Skoda Enyaq Coupe iV

Skoda Enyaq Coupe iV

Skoda Enyaq Coupe iV

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (42) Poze Skoda Enyaq Coupe iV
mai multe