Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit un plus considerabil de putere. Masina cehilor ofera acum 286 de cai in loc de 204 CP

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit un plus considerabil de putere. Masina cehilor ofera acum 286 de cai in loc de 204 CP
  • Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit un plus considerabil de putere
  • Masina cehilor ofera acum 286 de cai in loc de 204 CP
Distribuie pe Facebook

Cu o crestere semnificativa de putere se va putea lauda, de asemenea, si versiunea RS, care ofera acum 340 de cai. In loc de 299 CP, oarecum inutil de adaugat.

Dezvaluita intregii planete acum mai bine de patru ani - inca din prima parte a toamnei lui 2019, cea dintai generatie a gamei comercializate de Skoda sub numele de Enyaq se apropie incet, dar sigur de jumatatea carierei. Acesta este - de altfel, si principalul motiv pentru care oficialii popularului producator ceh de automobile au anuntat, de curand, cateva modificari, printre multiplele noutati demne de precizat numarandu-se si debutul unei variante disponibile sub indicativul 85.

Lansata special pentru a inlocui vechea configuratie 80, respectiva optiune se lauda cu 286 de cai putere - un plus considerabil, de circa 82 CP, fata de predecesoarea sa. Drept urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in 6.7 secunde, cu doua secunde mai devreme.

Skoda Enyaq Facelift

Aceeasi noua versiune pe nume Skoda Enyaq 85 va putea fi comandata, asemenea variantei cunoscute sub indicativul 80 - in cazul in care mai era necesara o astfel de completare, si alaturi de tractiune integrala inteligenta, ceea ce face ca misiunea 0 - 100 km/h sa dureze numai 6.6 secunde. Ambele modele isi vor continua - mai apoi, incursiunea pana la o viteza de 180 de kilometri pe ora, conform comunicatului pus de conducerea companiei cehe la dispozitia presei de specialitate.

Reteta caracteristica optiunii 85 cuprinde, potrivit documentului cu pricina, inclusiv o autonomie de pana la 576 de kilometri, autoturismul mentionat anterior plusand cu o incarcare de la 10 la 80% in doar 28 de minute - atunci cand persoana regasita la volan alimenteaza la o statie de 175 kW. De diferite upgrade-uri se bucura - mai mult ori mai putin surprinzator...

... si configuratia Enyaq RS, principala noutate constand - dupa spusele cehilor de la Skoda, in puterea de 340 de cai, cu 41 CP mai mult decat versiunea originala. Drept urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, de aceasta data, in fix 5.5 secunde - cu aproximativ 1.0 mai putin comparativ cu varianta de 299 de cai putere, acul vitezometrului avand sa se aventureze, cu pedala de acceleratie la podea, pana la 180 de kilometri pe ora.

Seria vestilor bune se incheie, intr-un final, cu o grafica imbunatatita pentru afisajul pe parbriz si ceasurile de bord digitale, diferite schimbari fiind aduse - mai mult sau mai putin surprinzator, asistentului vocal.

Skoda Enyaq Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Skoda Enyaq Facelift
mai multe