Primul Audi Q6 din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 517 cai sub capota. Cum arata in realitate

Primul Audi Q6 din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 517 cai sub capota. Cum arata in realitate
  • Primul Audi Q6 din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou model al nemtilor se lauda cu trei ecrane in bord si pana la 517 cai sub capota
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Disponibil la preturi incepand de la suma de 74.700 de euro, produsul in cauza se mai poate lauda, de asemenea, si cu o instalatie audio cu 20 de difuzoare marca Bang & Olufsen.

Introdus cu mare fast si tam-tam acum mai bine de sase saptamani, inca de la sfarsitul lunii lui martie, primul Audi Q6 E-Tron din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Caracterizat de o lungime de 4.771 de milimetri si un ampatament care depaseste - in cazul versiunii de inalta performanta SQ6 E-Tron, pragul de 2.89 metri, noul vehicul cu propulsie electrica al germanilor se remarca numaidecat prin design-ul impozant al partii frontale, acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv prize supradimensionate de aer.

Meniul caracteristic departamentului exterior continua, printre altele, cu o pereche de faruri duble, cu luminile de zi configurabile fiind montate, mai mult ori mai putin surprinzator, deasupra unitatilor pentru faza scurta, respectiv lunga, aripi laterale conturate atent, jante cu diametrul de pana la 20 de inch - realizate din aliaj usor, si blocuri optice posterioare unite cu o banda iluminata, pe cand reteta de la interior culmineaza cu setul de trei display-uri instalat la nivelul plansei de bord. Impartite - de data aceasta, intre ceasurile de bord, navigatia 3D si sistemul de entertainment pentru pasagerul din dreapta soferului.

Oferit - spre vanzare, la preturi incepand de la suma de 74.700 de euro, primul Audi Q6 din istorie va mai pune la dispozitia cumparatorilor si scaune cu actionare electrica, incalzire, ventilatie, masaj, boxe semnate de Bang & Olufsen, tapiterie din piele Nappa, climatizare cu reglare automata - pe trei zone, a temperaturii. Cel mai nou SUV al nemtilor se mai bucura si de compania statiei pentru incarcare wireless a dispozitivelor mobile, volanul multifunctional - cu aspect in patru spite, iluminarii ambientale, afisajului pe parbriz cu realitate augmentata.

Cat despre continutul fisei cu specificatii tehnice, doua motoare diferite - cate unul pentru fiecare punte, lucreaza impreuna pentru a livra rotilor o putere de 387 sau 517 CP, in functie de varianta de performanta selectata, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea chiar intr-un interval mai mic de patru secunde si jumatate, acul vitezometrului aventurandu-se apoi pana la 230 km/h, dupa cum este cazul optiunii de top. Ambele configuratii promit o autonomie litiu-ion de 100 kWh - de unde si o autonomie de pana la 625 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 15 Aprilie 2024