Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial. Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y

Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial. Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y
  • Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial
  • Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y
Distribuie pe Facebook

Oferit la preturi incepand de la putin peste 84.000 de euro, respectivul model pluseaza cu trei displayuri diferite si o instalatie audio de inalta fidelitate. Cu 1.470 de wati in dotare.

Surprins - de-a lungul timpului, in nenumarate filme si fotografii spion, primul SUV cu propulsie electrica din istoria Porsche a renuntat, in cursul zilei de miercuri, la toate secretele sale de ordin tehnic si vizual. Asamblat pe aceeasi platforma PPE precum viitorul Audi Q6 E-Tron, noul Porsche Macan masoara aproximativ 4.784 de milimetri in lungime si 2.893 de milimetri in ampatament - dupa cate se precizeaza in cadrul unui comunicat pus, astazi, la dispozitia membrilor presei de specialitate.

Porsche Macan

Porsche Macan

Conform documentului mentionat si anterior, respectivul model va fi disponibil, initial, in doar doua versiuni de performante - ambele echipate cu cate doua unitati si tractiune integrala. Lista cu optiuni debuteaza cu o varianta Macan 4 de 408 CP si 650 Nm, sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora in 5.2 secunde - potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Meniul caracteristic primului SUV cu propulsie electrica de la Porsche se incheie cu o configuratie Porsche Macan Turbo de 639 CP si 1.130 Nm - conceputa special sa rezolve aceeasi ecuatie 0-100 de kilometri pe ora in numai 3.3 secunde, cu circa 0.1 secunde mai repede decat un 911 GT3. Viteza maxima urca pana la pragul de 260 km/h - cu 40 km/h mai mare decat a lui Porsche Macan 4, ambele fiind livrate insa in compania unei baterii de 100 kWh, mai anunta producatorul din Stuttgart.

Oferit in schimbul unei sume minime de 84.100 de euro - de aproape doua ori mai mare fata de nota de plata a lui Tesla Model Y, daca vine vorba cumva despre piata germana, respectivul model pluseaza cu o suspensie activa, pe aer, si punte spate directoare. Din peisaj nu lipsesc nici diferentialul blocabil - controlat electronic, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv Torque Vectoring.

Primul SUV cu propulsie electrica din istorie Porsche se mai poate lauda, important de adaugat, si cu faruri duble - cu tehnologie Matrix LED, dar si cu jante sculptate din aliaj, cu un diametru de pana la 22 de inch. Printre multiplele elemente si dotari demne de enumerat se mai regasesc si trei ecrane diferite - cu o diagonala de pana la 12.6", sistemul de infotainment cu Android Automotive OS, tapiteria realizata din piele, afisajul pe parbriz cu realitate augmentata, arhitectura la 800 de volti.

Porsche Macan

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Porsche Macan
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 31 Ianuarie 2024