Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial. Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y. Cat costa in Romania

Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial. Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y. Cat costa in Romania
  • Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche a debutat oficial
  • Noul Porsche Macan accelereaza de la 0 la 100 km/h mai repede decat un 911 GT3 si costa de aproape doua ori mai mult decat o Tesla Model Y
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu trei display-uri diferite. Plus o instalatie audio premium, echipata cu difuzoare de inalta fidelitate, de la Burmester.

Dezvelit lumii intregi in urma cu mai bine de zece saptamani si jumatate, inca de la sfarsitul lunii ianuarie, cel mai nou vehicul electric din gama Porsche a revenit - de curand, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: nemtii au oferit, recent, primele informatii si detalii oficiale referitoare la preturile de vanzare ale modelului Macan Electric, acesta pornind - in Romania, de la suma de 86.641 de euro.

Insotita de doua motoare diferite - cate unul pentru fiecare punte in parte, varianta de baza isi va intampina cumparatorii alaturi de un total sinonim cu pana la 408 cai putere si 650 Nm, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, intr-un timp deloc neglijabil, de 5.2 secunde.

Porsche Macan

Porsche Macan

Acelasi Porsche Macan 4 Electric se mai poate lauda, totodata, si cu o incursiune de la 0 la 200 km/h in aproximativ 19.0 secunde - mai mentioneaza oficialii companiei producatoare. Lista cu specificatii de ordin tehnic a respectivei versiuni se incheie - intr-un final, cu o viteza de top de 220 de kilometri pe ora si autonomia de 613 km, care se datoreaza unei baterii litiu-ion cu o capacitate de 100 kilowati-ora.

Cat despre dotarile oferite in standard, cea mai accesibila optiune propune, printre altele, si blocuri optice acompaniate de tehnologia LED, jante cu un diametru de 20 de inch - din aliaj usor sculptate, camera pentru mersul cu spatele, instrumente de bord digitale, scaune fata actionate electric, cu functie de incalzire, o climatizare cu reglare automata, tapiterie confectionata din piele sintetica.

Daca vine vorba, in schimb, despre optionale, din pachet nu lipsesc, ba dimpotriva, nici farurile cu matrice de LED-uri, geamurile fumurii ori - prea putin surprinzator, ornamentele exterioare si interioare realizate din fibra de carbon. Cu precizarea ca acestora li se mai alatura - de asemenea, si un ecran pentru pasagerul din dreapta soferului, cu o diagonala de 10.9", HUD cu AR, boxe semnate de Burmester.

Primul SUV cu propulsie electrica de la Porsche mai poate fi comandat, in Romania, si intr-o configuratie Macan Turbo, respectiva optiune urmand sa puna la dispozitia clientilor cu dare de mana un sistem de propulsie cu pana la 639 de cai putere si - chiar mai important decat atat, 1.130 Nm, astfel ca acceleratia de la zero la 100 de kilometri pe ora nu va mai dura decat 3.3 secunde.

Aceeasi masina a nemtilor mai promite si un sprint de la 0 la 200 km/h in circa 11.7 secunde, pe cand viteza de top rimeaza cu 260 de kilometri pe ora - dezvaluie fisa cu caracteristici de ordin tehnic. De alimentarea motoarelor, cu cate unul montat la nivelul fiecarei punti, se va ocupa - din nou, o baterie litiu-ion cu capacitate de 100 kWh, autonomia totala a modelului de performanta fiind de 591 de kilometri.

Porsche Macan

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Porsche Macan
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 26 Aprilie 2024