Revolutie tehnologica in SUA: Motorul viitorului va fi Diesel pe gaz
O companie mica listata pe bursa americana NASDAQ, a fost remarcata de analistii de investitii (si, se pare, inclusiv de presedintele Obama), pentru brevetele prin care se poate realiza conversia motoarelor diesel in motoare alimentate cu gaze naturale. Unii zic ca acesta va fi modul de transport de marfuri al viitorului.
Analistii de investitii care cauta mici comori, care ar putea repeta pe viitor povestea de succes a Google, au descoperit o companie mica, promitatoare a unei revolutii tehnologice a transporturilor. Portalul de investitii The Motley Fool scoate in avanscena o companie care ofera tehnologia de conversie a motoarelor diesel in motoare alimentate de gaze naturale.
ATENTIE! pentru cei care inca nu au aflat, gazele naturale sunt altele decat deja celebrele GPL (gazele petroliere lichefiate). Gazele naturale se extrag ca atare din pamant, in vreme ce GPL este o fractie pertoliera, extrasa in rafinarii, din petrol. In asta si consta noutatea procedeului si avantajul lui, mai ales ca resursele de gaze naturale sunt mult mai mari decat cele de petrol.
"Mica firma, ale carei actiuni se tranzactioneaza public, are un portofoliu de brevete care face din Siemens, Toyota, Ford si CAT - niste pitici in materie", mai ales dupa ce "presedintele Obama a sustinut public, la Universitatea Georgetown, misiunea din care compania a facut o afacere", spune TMF. Potrivit portalului, actiunea respectiva ar astepta doar stimulentele pe care trebuie sa le aprobe Congresul , pentru a exploda la bursa.
The Motley Fool nu numeste compania, ci doar ii face apologia, asa cum puteti vedea pe paginile din spatele link-ului. Dar nu trebuie cautat mult ca sa afli ca firma care are cele mai mari sanse sa fie "aleasa TMF" este Omnitek Inginerie Corp (simbol bursier OMTK).
Omnitek Inginerie Corp dezvolta si comercializeaza motoare noi de gaze naturale, precum si o tehnologie proprie pentru a converti motoarele diesel la cele alimentate cu gaze naturale. Acest sistem a facut din Omnitek un lider in industria de specialitate. Omnitek ofera un sistem abordare integrata, dedicat furnizarii de energie alternativa si solutiilor durabile de control a emisiilor. Este una din situatiile in care se poate spune, "incredibil", ca si americanilor le pasa de mediu, desi au amanat semnarea protocolului de la Kyoto, pana cand nu a mai fost nevoie sa-l semneze.
Resursele de gaze naturale sunt mai mari decat cele de titei si mai ieftine, iar folosirea lor imn motoarele diesel ale camioanelor de marfuri, sau chiar ale locomotivelor pare inca un proiect nefezabil. Ar insemna ca "tirurile" sa se transforme in niste bombe pe roti. Distributai de gaye naturale nu ar fi o problema pentru multe din tarile lumii.
Totusi, motoarele pe gaze naturale ar putea deveni foarte apreciate pentru puterea lor, pentru economia de combustibil si in cazul camioanelor, spun adeptii acestei solutii
Se pare ca Omnitek chiar a dezvoltat un sistem de convertire a oricarui motor diesel intr-unul de ardere a gazului natural cu costuri inferioare alimentarii cu motorina.
ATENTIE! pentru cei care inca nu au aflat, gazele naturale sunt altele decat deja celebrele GPL (gazele petroliere lichefiate). Gazele naturale se extrag ca atare din pamant, in vreme ce GPL este o fractie pertoliera, extrasa in rafinarii, din petrol. In asta si consta noutatea procedeului si avantajul lui, mai ales ca resursele de gaze naturale sunt mult mai mari decat cele de petrol.
"Mica firma, ale carei actiuni se tranzactioneaza public, are un portofoliu de brevete care face din Siemens, Toyota, Ford si CAT - niste pitici in materie", mai ales dupa ce "presedintele Obama a sustinut public, la Universitatea Georgetown, misiunea din care compania a facut o afacere", spune TMF. Potrivit portalului, actiunea respectiva ar astepta doar stimulentele pe care trebuie sa le aprobe Congresul , pentru a exploda la bursa.
The Motley Fool nu numeste compania, ci doar ii face apologia, asa cum puteti vedea pe paginile din spatele link-ului. Dar nu trebuie cautat mult ca sa afli ca firma care are cele mai mari sanse sa fie "aleasa TMF" este Omnitek Inginerie Corp (simbol bursier OMTK).
Omnitek Inginerie Corp dezvolta si comercializeaza motoare noi de gaze naturale, precum si o tehnologie proprie pentru a converti motoarele diesel la cele alimentate cu gaze naturale. Acest sistem a facut din Omnitek un lider in industria de specialitate. Omnitek ofera un sistem abordare integrata, dedicat furnizarii de energie alternativa si solutiilor durabile de control a emisiilor. Este una din situatiile in care se poate spune, "incredibil", ca si americanilor le pasa de mediu, desi au amanat semnarea protocolului de la Kyoto, pana cand nu a mai fost nevoie sa-l semneze.
Resursele de gaze naturale sunt mai mari decat cele de titei si mai ieftine, iar folosirea lor imn motoarele diesel ale camioanelor de marfuri, sau chiar ale locomotivelor pare inca un proiect nefezabil. Ar insemna ca "tirurile" sa se transforme in niste bombe pe roti. Distributai de gaye naturale nu ar fi o problema pentru multe din tarile lumii.
Totusi, motoarele pe gaze naturale ar putea deveni foarte apreciate pentru puterea lor, pentru economia de combustibil si in cazul camioanelor, spun adeptii acestei solutii
Se pare ca Omnitek chiar a dezvoltat un sistem de convertire a oricarui motor diesel intr-unul de ardere a gazului natural cu costuri inferioare alimentarii cu motorina.
Circa 10 milioane de motoare diesel ar putea fi convertite la consumul de gaze nnaturale, potrivit datelor companiei.
- Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
StiriPeSurse.ro
Purtătorul de cuvânt al PSD laudă presa pentru atacurile la Cîrstoiu: 'Este un merit că a scos în...
PieseAuto.ro
Le curatam sau le schimbam? Cum sa scapam de scaunele auto murdare
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars
DATA PUBLICĂRII: 27 Decembrie 2011