Uita de Tesla! Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand. Foto ca sa te convingi si singur

Uita de Tesla! Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand. Foto ca sa te convingi si singur
  • Uita de Tesla!
  • Primul Audi cu propulsie electrica din istorie a primit un facelift major si arata mai bine ca oricand
  • Foto ca sa te convingi si singur
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la circa 74.650 de euro. Conform configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de 20 de saptamani si jumatate - inca din prima parte a lunii noiembrie, cea mai recenta iteratie a impozantului Audi E-Tron stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Disponibila, mai nou, sub indicativul Q8 E-Tron, versiunea mult imbunatatita a gamei proiectate special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model X se remarca - la nivelul departamentului exterior, in special prin aspectul complet redesenat, mai agresiv ca oricand, al partii frontale, multiple modificari fiind insa operate si in partea din spate a caroseriei. La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, cumparatorii vor fi intampinati - in continuare, de o plansa de bord high tech, care beneficiaza de un numar de trei display-uri color pentru afisarea tuturor informatiilor si functiilor vitale ale masinii, de la vitezometrul digital pana la incalzirea din scaune.

Odata ajunsi in cabina, pasagerii respectivului SUV cu propulsie electrica - oferit, pe piata din Romania la preturi incepand de la putin peste 74.600 de euro, vor putea experimenta si o tapiterie din piele partial perforata, plus un sistem audio de inalta fidelitate, semnat de specialistii Bang & Olufsen. Sub capota, produsul companiei cu patru cercuri dispune de doua sau trei motoare, astfel ca puterea pusa la dispozitia persoanei prezente la volan va urca, in cazul variantei de inalta performanta SQ8 E-Tron, pana la un total de 503 cai, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea intr-un timp de doar 4.5 secunde, viteza de top atingand, cu acceleratia la podea, o valoare de 210 kilometri pe ora - limitata, mai mult ori mai putin surprinzator, electronic.

Distribuie pe Facebook
mai multe