4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > vreau sa curat interiorul moto...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Vreau sa curat interiorul motorului.cum fac?

Am si eu 2 probleme,masina in cauza e46,318i benzina,98.

1 trebuie sa fac schimbul de ulei,am deschis capacul pe unde se toarna ulei si am observat ca are mizerie pe el,de parca ar fi praf amestecat cu ulei,e negru ,m-am uitat pe gaura aia(cat am reusit sa vad prin ea)si se vede tot un fel de negreala .problema e ca vreau sa curat cat de cat motorul,si nu vreau sa il desfac bucati ,m-a sfatuit cineva sa bag 2-3l de motorina in loc de ulei,sa pornesc motorul aprox 1-2 min sa mearga la relanti,si asta presupune ca ar curata motorul,treaba asta e incercata la dacie si merge,dar aici e vorba de alt motor.vreau o parere de la cineva care stie despre ce vorbeste ca nu am chef sa scot segmentii cu aspiratorul.

2 am un scartait la motor,dar nu oricand,numai cand se incalzeste bine,de exemplu dupa 100km parcursi in care merg normal,sau dupa 10-15 min de mers sportiv(schimbat 6000 ture).scartaie la relanti sau cand motorul merge constant la o anumita turatie,in momentul in care accelereti nu se mai aude.cand nu se aude scartaitul ala,in momentul in care accelerez iarasi se aude in sunet ciudat,tot un fel de scartait,dar foarte slab .ma baga in pamant sunetele asta.
A intrebat dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Nu bagi motorina in loc de ulei. Se gaseste un "engine flush", de preferat de la Liqui Moly (doar pe asta l-am incercat, cu rezultate bune) si se adauga cantitatea respectiva peste uleiul murdar. Se lasa motorul pornit 10-15 minute, dupa care faci schimbul de ulei.

Pentru scartait, verifica prima data daca ai suficient fluid in pompa servo. Alea scartaie ca naiba cand sunt putin sub minim si doar in relanti.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani Lichid servo am,i l-am achimbat cu aproximativ 2 saptamani in urma.merci de raspuns
+2 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani engine flush am folosit si eu la citroen saxo 1.6 16v cand l-am cumparat, tot de la liqui molly si am avut rezultate foarte bune cu el. aucm pot sta linistit ca ajunge ulei bun peste tot in motor. Acum ii dau total  5w40 9000 quarz pe care il schimb intre 5000-8000 km si masina e super multumita :). Te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel... (eu merg cu masina mea in fiecare zi de parca am furat-o, 6000-7000 rpm)
Pentru scartaitul de la motor, e posibil sa fie o fulie, o curea sau un rulment care la dilatare(incalzire) nu se mai misca bine. E posibil, cum zice colegul Bogdan_03 sa fie de la pompa servo, dar nu ar strica sa aruci o privire sub capota in momentul in care auzi scartaitul, sa vezi de unde vine, mai precis.
+2 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani acel scartzit poate provine de la o rola de la una din curele,sau cel mai des caz intalnit curea de accesorii slaba sau uzata

Bafta
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani nu am gasit de la liqui moly,am gasit doar asta,sper sa isi faca treaba bine...

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Daca pentru asta e facut, va functiona. Cat de bine, sa ne spui si noua.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani doar am terminat cu uleiul si tin sa spun ca m-a cam lasat dezamagit,nu mi se pare diferenta mai deloc.acum exista mai multe variante,ori negreala aia la mine e prea bine lipita si nu am sanse sa o curat cu asa ceva,ori solutia nu a fost buna de nimic(zic eu ca e cel mai probabil),ori nu am vazut eu bine(cel mai putin probabil pentru ca tot negru a ramas in interior acolo...)
0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 10 ani exclus sa pui motorina, mai ales 2-3l.
o sa ai probleme pe viitor pe la simetinguri si alte etansati.
sfatul meu e sa mergi pe ceva de termen lung dar cu reziltate sigure, si anume sa pui un ulei sintetic si sa il schimbi la 5-7 000km. acest ulei iti va curata oricum motorul dupa 3-4 schimburi. in felul asta o sa ai garantia ca nu vei strica nimic cu acei aditivi controversati si o sa ai si motorul uns si curat

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani Multumesc de raspuns.deja am schimbat uleiul.am bagat castrol magnatec 10w40 e al 2lea schimb la mine,numai asa ceva am bagat si nu mai tarziu de 10.000
0 voturi
A raspuns oloiezperteala (420 puncte) acum 6 ani Un flacon de PRO-TEC engine flush  gasesti la CARREFOUR.  
Pui in uleiul vechi incins bine inainte (cu  temp antigel la 80grd)....lasi 10 minute la ralanti si apoi evacuezi uleiul pe la dop....
PRO-TEC e cel mai bun flush engine de motor din ROMANIA .