4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > skoda I benzina putere

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Skoda I benzina putere

Salut,

Ce credeti ca poate fi facut pentru a creste puterea unei masini skoda octavia I benzina,

1.4 16v. Nu imi place demarajul in principal...(motor mic, stiu) dar la turatii mari e ok. Duce cam 40km/h per treapta de viteza(I-40,II-80,III-120,IV-160,V...spre 200)
A intrebat dany_2210 (830 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Mitza Fillyp (3,040 puncte) acum 12 ani o remapare (chip tuning ) schimbata toata evacuarea (cap/coada) filtru de aer sport .  asta fara sa umblii la alte piese de la masina


eu atat stiu pt motor , poti sa umbli la aerodinamica ,  cred ca mai multe iti va zice turbojack am vazut ca se pricepe.
+1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Salut.Ai dreptate in legatura cu motor mic...daca faci remapare la motorul tau de 1.4 risti sa-l obosesti f repede.Motorul de 1.4 de pe masina ta a fost facut pt consum redus si pt a acapara o parte din clientii europeni care vor motoare  mici din cauza asigurarilor mari...nu e facuta pt sprint sau viteze mari.E o masina de oras...in fine faci cum crezi.Ca sa raspund la intrebare: se poate face o remapare si se schimba evacuarea...plus ceva filtru sport!!!

Comentarii:

A comentat dany_2210 (830 puncte) acum 12 ani de acord, insa ce ma pune pe ganduri e ca si celebrul 1.9 tdi nu ofera in plus cine stie ce performanta, din ce am auzit....si citit.. Poate are cineva pe aici skoda 1.9 si poate sa-si dea cu parerea. Multumesc!
A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Eu am Seat 1.9 tdi de 110 cai,motor AFN...Am mentionat tipul de motor pt ca conteaza.Motorul AFN are turbina cu geometrie variabila ceea ce-i permite sa fuga mai bine de la turatii mici incepand cu 1300 ture..pt ca face presiune mult mai mare.Este net superior motoarelor pe benzina cu aceeasi cilindree adica 1900 sau 2000.Am avut ocazia sa ma sprintez cu bmw,audi,skoda...si multe altele pe benzina de aceea zic ca este net superior!!Pt remapare este cel mai bine sa optezi cu un motor diesel...scoti mult mai mult"suc"din el...si fuge de rupe..A mea fuge pana la 200 de km pe ora fara probleme...fara remapare!!!
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Motorul este prea mic pentru masa caroseriei.
La un motor aspirat o remapare nu aduce beneficii notabile.
O aspiratie directa,o evacuare majorata si o remapare custom sunt prea costisitoare versus beneficiile de putere.
Soferul simte masina putin mai vioaie la demaraj ,lucru cu care se obisnuieste extrem de repede.