Test Drive 4tuning: BMW X1 - precizie germana la puterea turbo Test Drive 31 Octombrie Test Drive 4tuning: BMW X1 - precizie germana la puterea turbo
Toate comentariile (18):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
138 comentarii 360 puncte
La 65000 euro poti sa iti iei linistit un alt autoturism. X1 vrea sa impace si una si alta insa nu reuseste. Vrei sa rulezi pe asfalt atunci iti iei un estate (combi,break cum vreti sa ii ziceti), avand foarte multe variante sa alegi . Vrei un SUV iarasi ai variante. ps: un Range Rover HSE nou configurat ajungi in cei 65000 euro. Deci pretul pentru X1 este mult prea mare. Poate in gama lui 40000-45000 era bine sa fie in configuratia full.
31 oct 2011, 13:35
+4
519 comentarii 733 puncte
Sunt curios pe ce site te-ai uitat tinand cont ca pe cel romanesc HSE e 72.912 euro modelul de baza (58.800 euro FARA TVA). SE'u cu TVA ajunge 66,712. Sunt curios insa ce optiuni a avut X1'ul testat de ei, configurat pe site-ul german, am reusit sa-l aduc la 65.320 dar asta cu toate optiunile,si cand spun toate,adica full-option chiar ma refer la toate/cele mai scumpe optiuni care le-am putut pune pe el. PS: n-as da bani astia pe un X1, mai bine un X5 fara optiuni sau X3 cu cateva(daca as vrea SUV,dar nu-s fan)
31 oct 2011, 14:08
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Este frumoasa masina, performantele sunt excelente, consumul cred ca este acceptabil pentru Bucuresti, dar sincer, la 50.000 euro mi-as lua un Infiniti FX 30d cu aceleasi dotari si cu 2 clase mai sus (daca nu ma insel este la concurenta cu X5 sau X6).
31 oct 2011, 22:13
+1
57 comentarii -70 puncte
pai daca asa i-am invatat sa le dam bani cat mai multi, doar de dragul de a avea un bmw...k de, asa ne place fetili [-(
20 ian 2012, 13:59
0
233 comentarii 594 puncte
cand am vazut bannerul de pe pagina principala am crezut ca e Sandero :))
31 oct 2011, 14:11
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
519 comentarii 733 puncte
tinand cont ca un Q3 configurat la fel e vreo 67-68.000 nu cred ca o sa vezi pretu ala la nici care. Poti sa dublezi valoarea masinii numai din optiuni daca te chinui putin :)
31 oct 2011, 14:19
+1
AlexVilla
215 comentarii 816 puncte
foarte bun articolul .. frumoasa masina dar singurul bmw care as da atatia bani ar fi un seria 5 GT .. masina aia este fabuloasa .. X1 mi se pare inutil la fel ca noul Q3 care apare acum .. vb lu ala ... ori e suv ori numai e ..
31 oct 2011, 14:25
+6
172 comentarii 83 puncte
Inutil de ce ? ca te scoate din mocirlele din Romania si iarna din troienele de zapada in care cu un seria 5 ai sta acasa ? ca e spatioasa si sportiva ? ca duce bine la gropile din tara asta de rahat ? ca are motor de 2000 si 245 de cai si nu trebuie sa platesti impozit si asigurare exagerata cum ai plati la un motor de 3000 cu acceasi cai putere ?
31 oct 2011, 16:00
0
AlexVilla
215 comentarii 816 puncte
PRIETENE NU STII CE VB !!! COSTA 65.000 EURO .. gandestete putin ce masini iti iei cu banii astia. Iarna ma descurc cu un audi quatro 2.0 tdi si ies din toate mocirlele si zapezile .. gama asta de masini nu ar trebui sa existe .. un audi a4 allroad 3.0 tdi mi se pare de N ori mai practic decat asta si impozitul nu este mult .. oricum mai bine dau 5-6 mil pe an decat sa imi consume 13L/100km
31 oct 2011, 17:23
+11
172 comentarii 83 puncte
ai dreptate varianta full e foarte scumpa si nu se merita dar nici audi quattro cu tractiune haldex sau 4motion si Vezi ca impozitul la 3000 cmc este de 2100 lei , nu mai pun asigurarea si reviziile
31 oct 2011, 18:42
+2
1153 comentarii 4446 puncte
O masina extrem de reusita din toate punctele de vedere..si foarte utila..Felicitari!
31 oct 2011, 16:34
+9
343 comentarii 52 puncte
La BMW exact acele motoare in 6 cilindri erau farmecul si sportivitatea , iar acum , ca "a intrat in randul lumii" , nu inseamna decat ca s-a prostit si ca a vrut sa ieftineasca piesele . Un motor pe benzina in 4 cilindri la 2000 cmc turbo cu 13% consum nu este nici un fel de bucurie . Daca acelasi motor era diesel , scoteai sub 10% acel consum , desi pierdeai vre-o 30 - 50 CP .
01 nov 2011, 14:06
+3
47 comentarii 225 puncte
Intr-adevar, asta era farmecul BMW: 2 litri in 6 cilindri. Partea cu "intratu in randul lumii" nu o vad ca pe un lucru pozitiv.
01 nov 2011, 16:19
+1
5 comentarii 2 puncte
Personal .. ma dezamageste politica asta.. spre mai putini cilindri. Daca tot dai 65k euro pe o masina.. macar lasa-i omului optiunea de a alege un motor pe masura. Daca cineva plateste 65k euro pe o masina, nu cred ca se gandeste atat de mult la consum. Iar cine a condus o masina cu motor in 6 sau mai multi cilindri stie despre ce vorbesc. Dar.. la urma urmei eu nu sunt un utilizator normal.. eu sunt un entuziast si e posibil sa ma insel.
09 nov 2011, 19:38
0
BugattiVeyron
349 comentarii -156 puncte
bun
23 nov 2011, 15:14
0
44 comentarii 6 puncte
deci, eu sunt un om oarecare si nu-s tentativa de jurnalist auto ca individul ce semneaza articolul asta. el spune ca: "Transmisia este automata cu 8 trepte. Si imi permit sa spun ca eclipseaza orice cutie manuala. De acord, nu este o cutie sport care sa schimbe treptele in zecimi de secunda. Nici nu vorbim de o masina sport." mai oameni buni, la ora actuala, bmw nu mai are cutii de viteza care sa schimbe treptele mai lent de o zecime de secunda. o zecimede secunda este o eternitate pt o cutie automata. dec voi spuneti ca acea cutie de pe x1 nu este sport astfel incat sa schimbe treptele in cateva zecimi de secunda. dar in cat schimba? intr-o secunda? pai intr-o secunda, o cutie de viteze ZF cu 8 trepte asa cum are x1(ati auzit voi de ZF ca sunteti specialisti doar) schimba treptele ce cateva zeci de ori. o cutie sport cu dublu ambreiaj schimba treptele intr-o zecime de secunda de cateva ori. omfg!
15 feb 2012, 23:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »