Noul Opel Astra OPC beneficiaza de un sasiu exclusivist, de inalta performanta

Noul Opel Astra OPC beneficiaza de un sasiu exclusivist, de inalta performanta
Opel a proiectat un sasiu de inalta performanta, creat pentru a oferi noului Astra OPC o dinamica laterala si o manevrabilitate excelente, ca o completare a motorului puternic de 206 kW/280 cp, cu un cuplu de 400 Nm.
Distribuie pe Facebook
Sasiul echipat cu amortizoare ZF Sachs dispune de mai multe elemente decisive care imbunatatesc dinamica de conducere a autovehiculului: suspensia fata de inalta performanta (HiPerStrut), sasiul mecatronic FlexRide, diferentialul autoblocabil mecanic si franele Brembo. Sasiul a fost imbunatatit suplimentar cu ajutorul jantelor de 19" din aliaj, incluse in dotarea standard, impreuna cu pneuri tip 245/40 ZR.
Suspensia FlexRide, reglata conform standardelor OPC, se adapteaza la multe stiluri de conducere sportiva

Noul Opel Astra OPC beneficiaza de un sasiu exclusivist, de inalta performanta

Sasiul mecatronic FlexRide a fost imbunatatit si reglat special conform cerintelor OPC pentru a oferi soferului caracteristicile de conducere necesare. Soferul modelului Astra OPC poate alege intre trei moduri sportive diferite, fiecare oferind o experienta unica si specifica de conducere de inalta performanta. Modul Standard ofera performanta completa si confort permanent in situatiile de conducere de zi cu zi.

Chiar si in acest mod, modelul Astra OPC se descurca excelent in viraje si iese in evidenta prin intermediul sistemului de directie cu reactii rapide si inclinarea minima a caroseriei. Prin simpla atingere a unui buton, modul Sport modifica setarile suspensiei pentru a spori rigiditatea, mareste agilitatea reducand miscarile de ruliu si permite un raspuns direct al sistemului de directie.

Noul Opel Astra OPC beneficiaza de un sasiu exclusivist, de inalta performanta

Modul OPC ofera cea mai avansata experienta de conducere: sistemul de directie ofera un raspuns mai direct fata de modul Sport, precum si acceleratia, iar sasiul este setat pentru oferi performanta maxima. Iluminarea panoului de instrumente se schimba in culoarea rosie pentru a semnaliza ca autovehiculul se afla in modul OPC.
Fata de modelul GTC Astra de 1,6 l (132 kW/180 cp), inginerii OPC au crescut rigiditatea arcurilor standard cu aproximativ 30% si au micsorat garda la sol cu inca zece milimetri, pozitionand autovehiculul si mai aproape de carosabil. Pentru a oferi soferului un stil de conducere mai agil si un raspuns mai prompt din partea autovehiculului, a fost marita de asemenea si rigiditatea bucselor si a puntii spate.
Sistemul ESP poate fi dezactivat pentru un condus si mai sportiv

Noul Opel Astra OPC beneficiaza de un sasiu exclusivist, de inalta performanta

Asemenea sistemului FlexRide, sistemul de control al stabilitatii ESP ofera trei moduri diferite de functionare in functie de cat de dinamic si sportiv este stilul de conducere al soferului. Setarea standard pre-setata care a fost optimizata pentru modelul OPC, ofera un nivel maxim de siguranta in situatiile de conducere de zi cu zi, fara ca soferul sa piarda controlul autovehiculului. Modul Competitiv ridica pragul la care intervin sistemele automate.

Cu toate acestea, atunci cand autovehiculul se afla la limita unei situatii periculoase, acesta va fi stabilizat de sistemul de franare. Sistemul ESP este dezactivat atunci cand butonul ESP este tinut apasat timp de peste cinci secunde, intrand astfel in modul ESP-oprit.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Opel Astra OPC - Sasiu
mai multe