Astept test-drive-ul sa vedem noi cat de performanta e pe circuit.Asa s-a spus si despre primul OPC si GTS si cand le-au luat aia de la Top Gear numai pe circuit nu au stat...Pe hartie toate sunt bune.
Sunteti de groaza frate. Ati vazut si voi un episod la Top Gear in care spune ca modelele sport de la Astra au probleme din cauza puterii prea mari si tractiunii fata si acum la fiecare articol legat de masina asta, e imposibil sa nu gasesti unul care vrea sa para geniu in materie de masini si sa zica "aaaa, pai e prea multa putere pe puntea fata si cu siguranta o sa derapeze".
Ati condus voi masina, ati vazut vreun test cu modelul asta? Sa nu uitam ca Top Gear e o emisiune de divertisment in care masinile britanice sunt de fiecare data peste orice alte masini si in plus, ei nici nu prea suporta marca Opel/Vauxhall...
Am zis eu ca are putere prea mare pentru o masina cu tractiune fata?Focus RS are 300,tunerii de la BBR au dus-o la 404 CP TRACTIUNE FATA.
Problema dintotdeauna la Opel a fost suspensia proasta,arcuri proaste.Subvireaza groaznic.Ai condus ultimul GTC?Daca nu ai condus taci din gura.Eu i-am scos pistoanele din cap cand am avut-o pe mana si subvireaza ingrozitor.Ai condus Clio RS?
Ii da clasa oricarui Opel vrei tu.Asta pentru informatia ta.Asa ca data viitoare cand incerci ceva,citeste mai multe pe google si nu ma ataca fara argumente.
Asa ca prea multe asteptari de la acest Opel nu am.
GTS n-are nici o legatura cu ce se vorbeste aici si cu ce zici tu. Acel Vectra de care zici tu, testat la Top Gear, era Vectra OPC. GTS este o varianta de echipare! :) un kit sport
Stai ca am uitat test-drive-ul adevarat se face pe strada,circuland cu 40 km/h pentru a vedea cat este de buna masina,ce frane si ce suspensii are,si ce motor...O sa imi cumpar una.
NOT!
pacat ca s-a dublat greutatea fata de hothatch-urile anilor '80 si '90. Mai mult decat atat , Astra GTC este cel mai greu si cel mai inghesuit produs din categoria lui. Daca o iei d.p.d.v. al sportivitatii, nimic nu este mai contraproductiv decat greutatea extra la o masina de performante. Deci, dupa mine asta o face mediocra. Megane RS si Scirocco, ca sa nu mai vb de Focus RS sunt peste, asta pt cine stie ca led-urile si jantele pe 20 si look-ul de toy-car de baietel de bani gata sunt doar aparenta si nu substanta.
Opel Commodore la fel de superb, Ascona C si Rekord-ul ,masini legendare nu astea facute in Polonia acum care te arunca in copac si la care se strica diplay-urile si componentele electrice. Nu mai este Opel de mult ceea ce era altadata.
Da.Sincer nu sunt fan Opel dar imi pare rau de ce a fost si ce a ajuns...Si nu numai cu Opel.Foarte multe marci au luat-o pe drumul asta din pacate.Acum se fac masini "de unica folosinta".
Totusi ar fi fost buna o tractiune integrala, ca si in cazul Insigniei OPC...ca sa nu mai zic ca Insignia are tractiune integrala si pe unele echipari ale Inisgniei de serie...