Scaderea consumului de carburant cu ajutorul segmentilor de ultima generatie

  • Premiul PACE pentru inovatii tehnologice pentru segmentii Goetze
  • 25% din puterea unui motor este pierduta de frecarea dintre segmenti si cilindru
  • Segmentii Goetze sunt mai eficienti cu 75%
Distribuie pe Facebook

Federal Mogul vine in intampinarea performantei si ecologiei cu noii segmenti Goetze care inglobeaza tehnologii de prelucrare de ultima generatie.

Cu totii ii avem in motorul masinii noastre. Segmentii sunt una dintre cele mai solicitate componente ale unui motor. Presiunea, frecarea si caldura sunt cateva din fenomenele care actioneaza aspura segmentilor. Daca segmentii masinii tale sunt uzati, motorul nu va mai functiona in avantajul tau, va consuma ulei, va consuma mult carburant, performantele vor fi scazute si mediul va fi poluat.

De cate ori nu am intalnit in trafic o masina in fata noastra care scotea fum de culoare alb-albastrui si care facea aerul irespirabil? Una din cauzele acelei poluari poate fi uzura segmentilor si implicit contaminarea camerei de ardere cu ulei.

Unul din cei mai mari producatori de segmenti, Goetze vine in sprijinul tehnologiei si inovatiei cu segmenti performanti, prelucrati cu ajutorul ultimei tehnologii in domeniu si din materiale de o calitate superioara.

Acesti segmenti produsi de compania Federal Mogul au castigat numeroase premii de-a lungul anilor, in 2009 "Premiul PACE" pentru inovatii tehnice, in 2011 "LKZ oil control ring" si in 2012 "hybrid liner". Dupa cum vedeti, acesti segmenti acopera toate nevoile actuale de performanta, economie si, cel mai important, ecologie.

Goetze

Noii segmenti dezvoltati de la cei de la Federal Mogul au fost ganditi pentru a fi implemantati pe motoarele care fac parte din curentul Downsizing. Asta se traduce prin motoare de capacitate mica si care reusesc sa obtina performante uimitoare. De cand motoarele au inceput sa devina din ce in ce mai mici si mai puternice, fortele exercitate asupra componentelor au crescut exponential. Nevoia de putere a creat materiale mai bune, procedee de prelucrare eficiente si un design care face diferenta.

Goetze

Saltul tehnologic este atat de mare incat acesti segmenti cresc durata de viata de la 3000 pana la 20.000 ore, rezista la o presiune de 250 de bari si o temperatura de 1.300 de grade. Reusesc sa reduca emisiile de CO2 prin micsorarea dramatica a cantitatii de ulei care ajunge in camera de ardere, au o greutate mult mai mica si sunt compatibili cu combustibilul alternativ.

Datorita modului de fabricare si a materialelor de calitate, aceasta ascensiune nu se va opri aici. Pentru unii dintre acesti segmenti, materialul este adus din Japonia, pentru ca stim cu totii ca tehnologia dezvoltata de japonezi in acest domeniu este cea mai buna.

Energia pierduta prin frecare este foarte mare, aici se duce lupta de altfel, primul segment, cel de foc pierde 9% din energia motorului, cel din mijloc pierde 3%, iar cel de ungere pierde 13 procente din energia motorului.

In concluzie, 25% din puterea unui motor e deja pierduta de aceasta frecare dintre segmenti si cilindru.

Segmentii Duro Glide reusesc sa reduca frecarea cu 75-85%, asta inseamna un castig masiv de energie care va ajunge la roata.

GoetzeGoetze

Segmentii de ungere se bucura de un design inovator oferind o etanseitate crescuta si functionand ca doi segmenti. Daca uleiul reuseste sa treaca de prima jumatate a segmentului, va fi prins intre cele doua caneluri si va fi trimis inapoi prin gaurile special concepute. Suprafata care calca pe cilindru este special tratata si datorita ei frecarea este diminuata.

Probabil ca ati facut sau macar auzit de reconstructia unui motor care necesita segmenti noi, acest fenomen va fi din ce in ce mai rar si va ajunge la disparitie.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Goetze
mai multe