LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Cadillac CTS

LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Cadillac CTS
Noul Cadillac CTS este mai atragator si mai luxos ca oricand, insa are vreo sansa automobilul american sa se impuna in fata trio-ului german compus din Audi A6, BMW Seria 5 si Mercedes E-Class?
Distribuie pe Facebook

Dezvaluit in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la New York din luna martie a acestui an, noul Cadillac CTS iese in evidenta in special prin designul sau impunator, ce aduce in prim plan o multitudine de linii angulare, muchii ascutite, dar si antiteza dintre capota alungita a motorului si portbagajul scurtat, caracteristica in special coupe-urilor. De asemenea, atunci cand vine vorba de aspectul exterior, ultima generatie a automobilului american de clasa mare se poate lauda si cu alte elemente remarcabile, grila frontala de dimensiuni mai mult decat generoase, farurile alungite, luminile de zi si stopurile pozitionate vertical fiind dintre cele mai reprezentative.

Iar asta-i doar inceputul. Odata ajunsi la interior, viitorii pasageri vor descoperi un spatiu mai incapator ca oricand, aceasta situatie datorandu-se cresterii lungimii totale cu pana la 127 milimetri, dintre care aproximativ 30.5 milimetri se regasesc la nivelul ampatamentului. Un alt element de atractie este dat de calitatea materialelor folosite aici, majoritatea componentelor - inclusiv plansa de bord usor indreptata catre sofer, fiind imbracate in piele si accesorizate cu ornamente din lemn sau aluminiu.

Noul Cadillac CTS - Galerie FotoNoul Cadillac CTS - Galerie Foto

Noul Cadillac CTS - Galerie Foto

Nu lipsesc din meniu, de asemenea, nici tehnologiile de ultima ora, noul Cadillac CTS venind la pachet cu instrumente de bord digitale, complet configurabile si afisate cu ajutorul unui eran LCD de 12.3 inci. De asemenea, automobilul american de clasa medie mai ofera si un al doilea ecran - de-aceasta data vorbim de un ecran tactil, cu o dimensiunie de numai opt inci, insarcinat cu afisarea tuturor informatiilor vitale oferite prin intermediul sistemului CUE.

In plus, cumparatorii au la dispozitie si posibilitatea de a opta pentru scaune fata reglabile electric, ajustabile in nu mai putin de 20 de moduri diferite, pentru scaune fata incalzite si ventilate, pentru volan incalzit, pentru sistem audio de inalta fidelitate marca BOSE, cu 11 sau 13 difuzoare, si, nu in ultimul rand, pentru o sumedenie de sisteme de siguranta, precum Full Speed Range Adaptive Cruise Control, Panic Brake Assist, Forward Collision Alert, Automatic Collision Preparation, Lane Departure Warning, Side Blind Zone Alert, Rear Cross Traffic Alert, Rear Vision Camera cu functie Dynamic Guidelines, Adaptive Forward Lighting si nu numai.

Noul Cadillac CTS - Galerie Foto

Noul Cadillac CTS - Galerie FotoNoul Cadillac CTS - Galerie Foto

Pe plan tehnic, cea mai noua generatie a modelului Cadillac CTS impresioneaza in special prin greutatea sa redusa, inginerii americani utilizand aluminiu atat la nivelul structurii portierelor, cat si la nivelul componentelor suspensiei, etrierelor sistemului de franare sau jantelor. Dret urmare, automobilul companiei de peste Ocean este mai usor cu aproximativ 90 kilograme comparativ cu BMW 528i, oferind totodata si o distributie a maselor de aproape 50 / 50. De asemenea, la fel de important de precizat, suspensia Magnetic Ride Control este disponibila inca de la nivelul versiunilor de baza.

In ceea ce priveste gama de motorizari, principala atractie este reprezentata de departe de unitatea V6 twin-turbo de 3.6 litri si 420 cai putere care, impreuna cu o transmisie automata cu opt rapoarte, ii imprima noului Cadillac CTS VSport o acceleratie de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.6 secunde. Pentru cei care nu au insa nevoie de astfel de performante, ultima generatie a automobilului american de clasa medie mai este livrata si in compania unui 2.0 turbo de 272 CP si 400 Nm, care vine la pachet impreuna cu o transmisie automata cu sase rapoarte. De asemenea, noul Cadillac CTS poate fi comandat si impreuna cu un V6 aspirat, de 3.6 litri si 321 cai putere, oferit atat intr-o versiune cu transmisie cu sase rapoarte, cat si intr-o varianta cu transmisie cu opt rapoarte (in functie de sistemul de tractiune pentru care s-a optat, spate sau integrala).

Noul Cadillac CTS - Galerie Foto

Noul Cadillac CTS - Galerie FotoNoul Cadillac CTS - Galerie Foto

Noul Cadillac CTS este mai atragator si mai luxos ca oricand, din absolut toate punctele de vedere. In plus, ultima generatie a automobilului american de clasa medie nu se poate plange nici ca duce lipsa performantelor, versiunea CTS VSport fiind mai rapida la Nurburgring decat BMW-ul M5 E60 (acum imagineaza-ti ce performante impresionate va oferi viitorul CTS-V!). Dar oare se poate impune acesta in fata trio-ului german compus din Audi A6, BMW Seria 5 si Mercedes E-Class? Indiferent de raspunul la aceasta intrebare, un lucru este cat se poate de cert: Noul Cadillac CTS primeste un mare LIKE din partea noastra. Tu ce parere ai?

Sondaj

Noul Cadillac CTS - LIKE ori DISLIKE?

In episodul anterior al seriei Like ori Dislike, am dezbatut impreuna noul BMW X5. Pentru impresii, pareri si concluzii, click AICI.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (86) Poze Noul Cadillac CTS - Galerie Foto
mai multe