A cazut recordul pentru cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring.

A cazut recordul pentru cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring.
  • A cazut recordul pentru cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring
  • Modelul care a reusit sa intreaca performanta Golf-ului GTI Clubsport S este... Golf GTI Clubsport S
  • Hot-hatch-ul german a taiat aproximativ doua secunde din vechiul timp de 7:49.21
Distribuie pe Facebook

Numele modelului care a reusit sa intreaca performanta germanului Volkswagen Golf GTI Clubsport S? Volkswagen Golf GTI Clubsport S!

Avem o oarecare idee cu privire la ceea ce gandesti in acest moment, insa crede-ne pe cuvant: nu este cazul. Aceasta nu este nici o stire mai veche, dar nici o neintelegere sau eroare.

Modelul Golf GTI Clubsport S de la Volkswagen este in continuare detinatorul titlului de cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring, dar hot-hatch-ul german are de anuntat un nou record.

Intr-o alta ordine de idei, competitia formata din modele precum Focus ST, Astra OPC, Civic Type R sau Megane RS este acum nevoita sa bata un timp de 7:47.19 minute.

Exact. Vorbim despre o performanta cu aproximativ doua secunde mai buna decat recordul reusit de noul Volkswagen Golf GTI Clubsport S in urma cu aproximativ jumatate de an. Impresionant, nu-i asa?

Dupa cum precizam si anterior, secretul din spatele acestui mare succes are ca principal vinovat faimoasa motorizare turbo de doi litri, care dezvolta acum 310 cai putere.

Cu un rol important in reusita noului Volkswagen Golf GTI Clubsport S se poate lauda, de asemenea, si greutatea de numai 1.280 de kilograme, obtinuta in urma indepartarii inclusiv a banchetei spate.

Tot pe lista factorilor care au dus la aparitia acestui record se inscriu si diferential pentru puntea fata, respectiv modul de condus botezat... cum altfel decat Nurburgring?!

Fireste, din dotarea hot-hatch-ului german nu lipsesc nici spoilerele agresiv stilizate, eleronul din dotarea lunetei sau jantele din aliaj supradimensionate, insa toate aceste detalii sunt vizibile si cu ochiul liber.

Lucru valabil si in cazul volanului imbracat in alcantara ori scaunelor de tip scoica, care impreuna cu manuala in sase rapoarte iti ofera senzatia pilotarii unei masini de curse.

VW Golf GTI Clubsport S

VW Golf GTI Clubsport S

VW Golf GTI Clubsport S

VW Golf GTI Clubsport S

VW Golf GTI Clubsport S

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze VW Golf GTI Clubsport S
mai multe