Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor

Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor
Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor.
Distribuie pe Facebook

Dacia Jogger Hybrid 140

Prezentata publicului larg acum aproape un an - inca de la inceputul iernii lui 2022, prima Dacie cu propulsie hibrida din istorie ia forma unui break cu alura de SUV si pana la sapte locuri. Comercializata sub denumirea de Jogger Hybrid 140, creatia in cauza gazduieste sub capota, in compartimentul motor, o unitate aspirata cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.6 litri, pe benzina, careia i se alatura un propulsor electric - alimentat de o baterie litiu-ion de 1.2 kWh, pentru un total de 140 CP.

Fisa cu specificatii tehnice continua atat cu o cutie automata multimodala, cat si cu un sistem de tractiune fata, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in 9.8 ori 10.0 secunde, in functie de versiunea de echipare bifata. Indiferent insa de aceasta, viteza de top nu depaseste 167 de kilometri pe ora - in timp ce consumul mediu de carburant variaza intre 4.7 si 4.8 litri la 100 de kilometri.

Smart #1

Dezvelit intregii planete in urma cu mai bine de-un an - inca din primavara lui 2022, primul SUV din istoria Smart ia forma unei electrice cu doar unul sau doua motoare in dotare. Botezat simplu, dar sugestiv #1, respectivul produs ofera un acumulator LFP de 49 kWh in varianta de baza, pe cand configuratiile superioare mizeaza pe o baterie cu nichel, cobalt si mangan, de 66 kWh, astfel ca autonomia totala va urca - in functie de optiunea aleasa, pana la 310, 420, 440, 400 de kilometri.

Meniul caracteristic modelului mentionat anterior cuprinde inclusiv un total de 272 de cai putere livrat rotilor spate / un total de 428 de cai putere livrat ambelor punti, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, fie in 6.7, fie in 4.5, fie in 3.9 secunde, acul vitezometrului aventurandu-se mai apoi pana la o viteza de top de 180 de kilometri pe ora indiferent savoarea bifata.

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Anuntat cu mare fast si tam-tam acum circa un an - inca de la inceputul toamnei lui 2022, primul Mercedes-AMG C 63 S E Performance din istorie combina o unitate bi-turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 2.0 litri, pe benzina, cu un propulsor electric, alimentat de un acumulator Li-Ion de 6.1 kWh, pentru un total de 680 CP.

Pachetul cu pricina continua, asa cum precizam, de altfel, si la momentul premierei mondiale, cu doua transmisii diferite, plus tractiune integrala inteligenta, cu functie de vectorizare - astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 3.4 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 4 Decembrie 2023