Au fost la evenimentul de lansare si l-au filmat din toate unghiurile. Cum arata in realitate, fara Photoshop, noul Mercedes S-Class

Au fost la evenimentul de lansare si l-au filmat din toate unghiurile. Cum arata in realitate, fara Photoshop, noul Mercedes S-Class
  • Au fost la evenimentul de lansare si l-au filmat din toate unghiurile
  • Cum arata in realitate, fara Photoshop, noul Mercedes S-Class W223
Distribuie pe Facebook

Dezvelit oficial chiar la inceputul acestei luni, mult anticipatul automobil de lux al companiei din Stuttgart ofera pana la cinci display-uri color si un sistem audio cu tehnologie 4D, potrivit primelor informatii date publicitatii.

Unul dintre cele mai asteptate produse ale anului 2020, noul Mercedes S-Class a debutat in premiera mondiala pe data de 2 a lunii septembrie, dupa o lunga asteptare. Privit de la exterior spre interior, mult anticipatul automobil de lux al companiei din Stuttgart se remarca printr-un design familiar la nivel de caroserie, blocurile optice cu aspect angular, grila supradimensionata a radiatorului, dar si manerele escamotabile ale portierelor numarandu-se printre principalele atractii ale generatiei cunoscute sub numele de cod W223.

Meniul disponibil in cazul de fata continua cu pana la cinci display-uri diferite, instrumente de bord cu mod de afisare 3D, scaune multifunctionale imbracate in piele partial perforata, iluminare ambientala cu 250 de LED-uri, sistem audio 4D si altele.

In compartimentul motor, noul Mercedes S-Class isi va intampina clientii, cel putin initial, exclusiv in compania unor propulsoare cu sase cilindri in linie si capacitatea de trei litri. Oferita sub capota versiunilor 450 4Matic si 500 4Matic, unitatea pe benzina vine cu tehnologie MHEV pe 48V si pana la 369, respectiv 457 CP, pe cand motorizarea diesel specifica variantelor comercializate sub indicativul 350 d, 350 d 4Matic si 400 d 4Matic dezvolta fie 286, fie 330 CP, potrivit primelor informatii si detalii oficiale date publicitatii la inceputul lunii septembrie.

Programat sa ajunga in showroom-uri in perioada imediat urmatoare de timp, mult anticipatul automobil de lux al companiei din Stuttgart se mai poate lauda si cu un airbag capabil sa protejeze ocupantii locurilor spate in eventualitatea unui accident frontal.

Acelasi Mercedes S-Class cunoscut sub numele de cod W223 mai propune, in plus, si o suspensie activa E-ACTIVE BODY CONTROL care modifica garda la sol in cazul unui impact lateral, un sistem de directie integrala, dar si rulare autonoma de nivel 3, printre multe altele. Un alt punct principal de atractie, dupa cum am tot precizat de-a lungul ultimelor zile, saptamani si chiar luni, consta in afisajul pe parbriz cu adevarat revolutionar (HUD), cu realitate augmentata (AR).

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Septembrie 2020