Cel mai ieftin SUV de la BMW a primit o noua generatie. Bavarezii au publicat acum toate fotografiile si informatiile oficiale

Cel mai ieftin SUV de la BMW a primit o noua generatie. Bavarezii au publicat acum toate fotografiile si informatiile oficiale
  • Cel mai ieftin SUV de la BMW a primit o noua generatie
  • Bavarezii au publicat acum toate fotografiile si informatiile oficiale
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea la dispozitie - in premiera absoluta, inclusiv un sistem de propulsie suta la suta electric.

Prezentat publicului larg acum mai bine de sase ani - inca din ultima parte a lui 2015, cel de-al doilea X1 de la BMW este istorie. Explicatia: bavarezii au anuntat - cu doar cateva clipe in urma, in cursul diminetii zilei de azi, lansarea unei noi generatii a SUV-ului proiectat pentru a concura impotriva unor produse precum Audi Q3 sau Mercedes GLA.

Disponibila la preturi incepand de la circa 43.900 de euro - potrivit configuratorului oficial, respectiva reteta debuteaza cu lungimea de 4.5 metri, cu aproximativ 53 de milimetri mai mare decat anterior.

Acelasi BMW X1 U11 se mai poate lauda, daca tot veni vorba despre dimensiuni, si cu o latime de 1.845 de milimetri, cu o inaltime de 1.63 metri si - nu in ultimul rand, cu un ampatament de 2.692 de milimetri. Un plus de 24, de 48 si de 22 de milimetri comparativ cu vechea generatie a SUV-ului proiectat pentru a concura cu Audi Q3 si Mercedes GLA.

BMW X1 si BMW iX1

BMW X1 si BMW iX1

Respectiva reteta are de anuntat - drept urmare, si o capacitate a portbagajului mai generoasa ca oricand, pasagerii urmand a se bucura de un spatiu cuprins intre 540 si 1.600 de litri, dupa cate se pare.

BMW promite imbunatatiri semnificative - mai mult ori mai putin surprinzator, si la nivel de motorizari, acolo unde clientii vor avea la dispozitie, in premiera absoluta, inclusiv un sistem de propulsie suta la suta electric. Compus din doua unitati si un total de 313 CP - livrat ambelor punti, acesta rezolva celebra ecuatie 0 - 100 km/h in 5.7 secunde.

Botezata simplu, dar sugestiv iX1 xDrive30, respectiva versiune pluseaza - au tinut sa sublinieze bavarezii, cu un cuplu maxim de 494 de Newton-Metri si o autonomie de 413 - 438 de kilometri.

Noul BMW X1 a mai pregatit si o varianta sDrive18i de 136 CP - singura insotita de o unitate I3 de 1.5 litri. Celelalte optiuni specifice noii generatii a SUV-ului proiectat pentru a concura impotriva unor produse precum Audi Q3 sau Mercedes GLA - pe nume xDrive23i, sDrive18d, xDrive23d, au motoare in patru cilindri, cu capacitatea de 2.0 litri.

Totodata, cele doua configuratii cu indicativul 23 in coada si tractiune integrala in echiparea standard beneficiaza - pentru o doza extra de performanta si eficienta, de tehnologie mild-hybrid.

In plan vizual, noul BMW X1 se remarca - daca vine vorba despre design-ul exterior, in special prin grila supradimensionata si pozitionata la un unghi de aproape 90 de grade. La interior - in schimb, noua generatie SUV-ului proiectat pentru a concura impotriva unor produse precum Audi Q3 sau Mercedes GLA ofera doua ecrane de dimensiuni generoase.

BMW X1 si BMW iX1

BMW X1 si BMW iX1

BMW X1 si BMW iX1

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (200) Poze BMW X1 si BMW iX1
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 6 Iunie 2022