Coreenii ataca segmentul hot-hatch-urilor. Hyundai a publicat primul teaser pentru conceptul bazat pe modelul i30

Coreenii ataca segmentul hot-hatch-urilor. Hyundai a publicat primul teaser pentru conceptul bazat pe modelul i30
  • Hyundai a publicat un teaser pentru primul hot-hatch din istoria marcii
  • Conceptul se numeste N Concept RN30 si este bazat pe modelul compact i30
  • Acesta va debuta la Salonul Auto de la Paris
Distribuie pe Facebook

Constructorul sud-coreean de automobile a publicat primul teaser pentru conceptul bazat pe modelul compact i30. Acesta este botezat deocamdata N Concept RN30, si prefateaza modelul de serie care se va bate de la egal la egal cu Golf-ul GTI.

Am scris de mai multe ori despre curajul coreenilor de la Hyundai si despre faptul ca pregatesc un concurent serios pentru segmentul hot-hatch-urilor. Dupa ce saptamanile trecute au aparut mai multe fotografii spion cu acest model misterios, acum Hyundai a publicat primul teaser oficial.

Din acesta rezulta ca noul hot-hatch este bazat pe modelul compact i30 si este botezat deocamdata N Concept RN30. Asa cum reiese si din denumire, vehiculul este dezvoltat de divizia de performanta N, si va impresiona cu un aspect sportiv si o garda la sol coborata.

In plus, rivalul unor nume mari precum Ford Focus ST, Renault Megane RS sau Golf-ul GTI, va beneficia cel mai probabil si de o suspensie sport, un sistem de franare pe masura si un diferential electronic cu alunecare limitata.

Sub capota versiunii de serie a conceptului RN30 va sta un motor turbo de 2.0 litri si 260 de cai putere, multumita caruia masina va avea o viteza maxima de 250 de km/h.

La interior, pasagerii primului hot-hatch din istoria marcii Hyundai vor gasi un volan in 3 spite, scaune sport cu suport lateral marit, sau ceasuri de bord si ornamente pentru consola centrala si fetele usilor specifice.

Conceptul va debuta oficial la Salonul Auto de la Paris, care va incepe la finalul acestei saptamani, urmand ca versiunea de serie sa ajunga in showroom-uri anul viitor.

Partea interesanta este ca dupa acest moment, constructorul sud-coreean se gandeste sa mearga mai departe si sa dezvolte o versiune mai puternica a acesteia, cu tractiune integrala, care sa rivalizeze cu Ford-ul Focus RS. Afirmatia a fost facuta cu ceva timp in urma de catre Albert Biermann, seful diviziei N, care declara atunci ca "in primul rand trebuie sa testam apele, si sa crestem o baza de fani. Atunci putem ajunge la un nivel din ce in ce mai inalt"

Distribuie pe Facebook
mai multe