Daca nu vrei s-auzi de Seria 3, ASTA e masina TA. Are design sportiv si motor 2.0 TURBO de 272 CP

  • Cea de-a doua generatie a celebrei Acura TLX a debutat oficial la sfarsitul saptamanii trecute
  • Noua masina se remarca printr-un design sportiv, acompaniat de un interior intesat cu tehnologii de ultima ora
  • Gama de motorizari va cuprinde inclusiv un V6 turbo cu capacitatea de trei litri si performante de V8
Distribuie pe Facebook

In plus, sistemul de tractiune integrala disponibil in mod optional poate livra pana la 70% din cuplul maxim catre rotile de pe puntea spate, potrivit companiei producatoare.

Lansata cu surle si trambite la finele saptamanii trecute, dupa ce mai multe fotografii oficiale au invadat anterior internetul, cea de-a doua generatie a celebrei Acura TLX se remarca numaidecat prin desgin-ul sportiv al caroseriei, ce are ca sursa de inspiratie conceptul Type S. Grila pentagonala a radiatorului, blocurile optice inguste, dar si capota bombata a motorului se numara printre principalele elemente de atractie ale departamentului exterior, insa nu vor trece neobservate nici aripile laterale proeminente sau evacuarea cvadrupla, de exemplu.

Programata sa ajunga in showroom-uri incepand cu toamna acestui an, masina proiectata pentru a concura impotriva unor nume precum Audi A4, BMW Seria 3 si Mercedes C-Class se mai poata lauda inclusiv cu o linie alungita a plafonului, plus jante din aliaj de pana la 20 de inch, la care se adauga consola centrala inspirata de NSX - ce promite, alaturi de alte cateva detalii notabile, ca ceasurile de bord cu design analog, sa fure toate privirile la interior.

Acura TLX

In ceea ce priveste dimensiunile caroseriei cu patru portiere, ei bine... noua Acura TLX este cu aproape 75 de milimetri mai lunga ca pana acum, in timp ce ampatamentul a crescut chiar si mai mult decat atat, cu aproximativ 94 de milimetri. Seria vestilor bune continua la nivelul gamei de motorizari, acolo unde versiunea de baza a primit un benzinar turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de doi litri, ce livreaza rotilor de pe puntea fata undeva in jurul a 272 de cai putere si 379 de Newton-Metri, potritiv primelor informatii oficiale date publicitatii.

O cutie automata cu zece rapoarte va fi oferita in standard, pe cand un sistem inteligent de tractiune integrala - ce poate livra pana la 70% din cuplul maxim catre pe puntea spate, va fi disponibil in mod optional, la un cost necunoscut, mai trebuie sa stie clientii masinii proiectate pentru a concura impotriva unor nume precum Audi A4, BMW Seria 3, Mercedes C-Class si, de ce nu, Alfa Romeo Giulia, Lexus IS sau Jaguar XE, daca mai era nevoie de precizat.

Cea de-a doua generatie a celebrei Acura TLX va fi comercializata, incepand cu primavara viitoare, si intr-o varianta de performanta Type S, a carei propulsie va fi asigurata de un V6 turbo cu capacitatea cilindrica de trei litri si valori maxime demne de un motor cu opt cilindri la datorie. In aceasta configuratie, costul tehnologiei SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) se va regasi in pretul de baza, astfel ca nu ar fi deloc de mirare daca formula cu pricina se va traduce printr-o acceleratie de la 0 la 96 de kilometri pe ora in mai putin de cinci secunde.

Acura TLX

Acura TLX

Acura TLX

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Acura TLX
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 2 Iunie 2020