Ferrari 488 GTB, noul model de 670 cp care il inlocuieste pe 458 Italia

Ferrari 488 GTB, noul model de 670 cp care il inlocuieste pe 458 Italia
  • Motorul este de 3.9 litri V8 si 670 cp
  • Debutul oficial va fi la Geneva Motor Show 2015
  • Transmisia este una automata cu ambreiaj dublu si 7 trepte
Distribuie pe Facebook

Italienii de la Ferrari au decis sa inlocuiasca celebrul model sport 458 Italia cu un alt model. In loc sa faca un facelift pentru 458, inginerii s-au gandit sa dea nastere unui nou model numit 488 GTB. Este de fapt un 458 Italia restilizat, dar care nu va mai purta acest nume de acum inainte. Asadar, ramas bun, 458, bun venit 488!

Chiar daca lumea se astepta la noua generatie de 458 Italia, iata ca cei de la Ferrari nu se incurca cu facelift-uri ci dau nastere mereu la modele noi. E cazul si lui 488 GTB, cel mai nou produs din Maranello, un automobil cu motor nou supra-alimentat de 670 cp. Chiar daca nu este cel mai puternic Ferrari actual, este fara indoiala o masina puternica, capabila sa atinga peste 330 km/h. Noul model isi va face aparitia la Salonul Auto de la Geneva in luna martie, exact cand se va dezvalui oficial si competitorul direct, McLaren 675LT, un supercar cu o putere de 675 cp.

Noul 488 GTB se bucura de un motor V8 cu o capacitate de 3.9 litri si doua turbocompresoare care ofera 670 cp la 8000 rpm si un cuplu motor de 760 Nm. Acceleratia se face in 3 secunde pana la 100 km/h si pana la 200 km/h in 8.3 secunde, in timp ce viteza de top este anuntata a depasi pragul celor 330 km/h. In plus, oficialii italieni spun ca acest model reuseste sa termine circuitul Fiorano in doar 1 minut si 23 de secunde.

Ferrari 488 GTB

O transmisie cu dublu ambreiaj este cuplata la acest motor V8, transmisie care se bucura de sistemul performant VTM (Variable Torque Management) ce permite punerea pe asfalt a intregii puteri progresiv, astfel incat acceleratia sa fie optima. Pe langa detaliile tehnice, masina are acum un design mult mai aerodinamic ce ofera o forta de apasare crescuta cu 50 de procente fata de vechiul 458 Italia, grile de aer laterale care ne duc cu gandul la vechiul model 308 GTB si elemente noi din fibra de carbon ale kitului exterior.

La interior, impresia de cockpit de avion de lupta este foarte pronuntata. Scaune sport, volan multifunctional, puntea cu toate comenzile de control si gurile de aer de pe bord, toate te duc cu gandul la o masina de circuit. De fapt, chiar cu asta se mandresc oficialii Ferrari: acest model promite sa fie cel mai sportiv din gama si cel la al carui bord clientul se va simti exact ca intr-o masina de circuit.

Ferrari 488 GTBFerrari 488 GTBFerrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Ferrari 488 GTB
mai multe