Honda a lansat masina asteptata de toata lumea. Fa cunostinta cu noul Civic Type R, hot-hatch-ul cu motor turbo de 2.0 litri si cutie manuala. Cum arata in realitate

Honda a lansat masina asteptata de toata lumea. Fa cunostinta cu noul Civic Type R, hot-hatch-ul cu motor turbo de 2.0 litri si cutie manuala. Cum arata in realitate
  • Honda a lansat masina asteptata de toata lumea
  • Fa cunostinta cu noul Civic Type R, hot-hatch-ul cu motor turbo de 2.0 litri si cutie manuala
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Peste Ocean, pe piata din SUA, preturile de vanzare pornesc de la circa 42.895 de dolari. Conform configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de 17 saptamani - inca din ultima parte a lunii iulie, cea mai recenta generatie a legendarei sportive oferite de Honda sub numele de Civic Type R stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi pana la sfarsitul acestui an - chiar pe parcursul urmatoarelor zile, super compacta japonezilor se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, respectiva reteta continuand cu o capota ventilata a motorului, cu praguri laterale proeminente, jante cu diametrul de 19 inch, un eleron masiv pentru hayon. Plus evacuare tripla - montata central.

La interior - de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale debuteaza cu o tapiterie care imita pielea intoarsa, viitorii cumparatori putand experimenta si un display central cu o diagonala de noua inch, instrumente de bord digitale, un volan cu design in trei spite, scaune sculptate atent, cu tetiere incorporate. Din peisaj nu lipsesc - mai mult ori mai putin surprinzator, nici instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii, pe doua zone, bancheta rabatabila, pornirea de la buton, difuzoarele semnate de Bose, prezente intr-un numar de 12, incarcarea wireless a telefonului mobil, sistemul multimedia compatibil cu Apple si Android.

Sub capota, un motor turbo cu patru cilindri in linie, plus o capacitate de 2.0 litri, pe benzina, lucreaza impreuna cu o cutie manuala in sase rapoarte si un diferential cu alunecare limitata pentru a livra rotilor o putere de 315 cai - potrivit fisei tehnice. O suspensie adaptiva completeaza - alaturi de discurile de franare cu un diametru de pana la 13.8 inch, condimentate cu etriere dezvoltate special de compania Brembo, seria vestilor bune. Din nefericire, conducerea producatorului nipon nu a dezvaluit - momentan, niciun fel de informatie sau detaliu cu privire la timpul specific probei 0 - 100 de kilometri pe ora, respectiv valoarea caracteristica vitezei de top.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 22 Noiembrie 2022