Hyundai incepe ofensiva in Europa. Sud-coreenii vor lansa 30 de modele pana in 2021

Hyundai incepe ofensiva in Europa. Sud-coreenii vor lansa 30 de modele pana in 2021
  • Hyundai vrea sa devina cel mai mare producator asiatic din Europa
  • Coreeni vor lansa 30 de modele si derivate ale acestora pana in 2021
  • Se vor concentra in mare parte pe SUV-uri
Distribuie pe Facebook

Constructorul sud-coreean de automobile intentioneaza sa devina cel mai mare producator asiatic din Europa. Pentru a-si duce planul la bun sfarsit, tocmai a anuntat ca va lansa 30 de modele si derivate ale acestora in urmatorii 5 ani.

Hyundai traverseaza o perioada foarte buna de care vrea sa profite la maximum. Astfel, dupa ce zilele trecute a lansat hot-hatch-ul i30 N si o noua configuratie de caroserie pentru i30-ul standard, acum sud-coreenii si-au prezentat planurile de viitor.

Acestea sunt extrem de ambitioase si presupun ca pana in 2021 Hyundai sa devina cel mai mare constructor de automobile astiatic prezent pe piata din Europa. In plus, in urmatorii cinci ani, acesta ar urma sa lanseze 30 de modele si derivate ale acestora.

Informatiile sunt deocamdata foarte putine, insa potrivit comunicatului de presa, sud-coreenii se vor concentra pe gama de SUV-uri si pe modele care sa ofere "performanta si emotii". Altfel spus, noului Kona ar urma sa i se alature alte SUV-uri, iar hot-hatch-ul i30 N nu va fi singurul hot-hatch dezvoltat de divizia de performanta condusa de fostul inginer sef al BMW M.

"Pentru a deveni cel mai mare constructor asiatic din Europa pana in 2021, am definit patru pietre de temelie strategice, fiecare bazata pe nevoile si pe asteptarile clientilor nostri. Obiectivul nostru este sa democratizam noile tehnologii si sa le facem clientilor viata mai usoara," a declarat Thomas A. Schmid, C.O.O in cadrul Hyundai Motor Europa.

Hyundai vrea sa inceapa ofensiva si in segmentul automobilelor electrice, acolo unde in urmatorii patru ani intentioneaza sa lanseze 5 hibrizi, 4 hibrizi plug-in, 4 modele full electrice si un model cu alimentare cu hidrogen. Cea mai importanta intrebare ramane insa fara raspuns: cate dintre acestea vor fi disponibile in Europa?

Distribuie pe Facebook
mai multe