Hyundai nu se multumeste doar cu un rival pentru Golf GTI. Compania mai vrea doua modele sport in gama

Hyundai nu se multumeste doar cu un rival pentru Golf GTI. Compania mai vrea doua modele sport in gama
  • Hyundai nu se multumeste doar cu un rival pentru Golf GTI
  • Compania mai vrea doua modele sport in gama
  • Sud-coreenii nu iau in calcul un SUV de inalta performanta
Distribuie pe Facebook

Intr-un interviu acordat recent presei de peste Ocean, seful diviziei de performanta a Hyundai a dezvaluit ca noul i30 N nu va fi singurul model sport din gama companiei sud-coreene.

Atunci cand vine vorba despre marca Hyundai, primele cuvinte care iti vin in minte sunt "Asia" si "ieftin". Ei bine, sefii companiei sud-coreene vor sa schimbe acest aspect, transformarea incepand odata cu lansarea noii generatii de modele, care se remarca printr-un design extrem de atragator.

Urmatorul pas pare sa-l reprezinte proaspat introdusa divizie de performanta N, condusa de nimeni altul decat... Albert Biermann, fostul inginer sef de la BMW M. Cu acesta la carma, producatorul asiatic viseaza la momentul in care va deveni cunoscut inclusiv pentru sportivitatea masinilor sale.

Pana la momentul adevarului nu au mai ramas decat cateva luni, anul 2017 urmand a marca debutul primului hot-hatch din istoria Hyundai, modelul i30 N. Conform informatiilor venite chiar dinspre oficialii companiei sud-coreene, automobilul cu pricina va ascunde sub capota...

... o motorizare turbo de doi litri si nimeni nu stie cu exactitate cati cai putere, Albert Biermann preferand sa se limiteze la a dezvalui ca unitatea in cauza va fi capabila de livrarea unei viteze maxime de 250 de kilometri pe ora. Aceasta va lucra alaturi de o cutie manuala si un sistem FWD.

Dupa cum precizam si anterior, noul Hyundai i30 N va fi prezentat oficial in cursul anului 2017. Ulterior, aceeasi divizie de performanta a producatorului auto asiatic va veni cu alte doua modele, primul dintre acestea sosind la numai sase - sapte luni dupa hot-hatch-ul sud-coreean.

Sub ce forma va ajunge modelul respectiv ramane inca un mister, fostul inginer sef de la BMW M limitandu-se la a preciza ca masina cu pricina nu va fi un SUV. Drept urmare, vom avea cel mai probabil de-a face fie cu un sedan, fie cu un coupe. Unul echipat cu acelasi 2.0 turbo. mai spune Biermann.

Intre timp, Hyundai prezinta cu ocazia Salonului Auto International ce se desfasoara zilele acestea la Busan noul RM16 N, un concept de dimensiuni compacte, pus in miscare de un motor 2.0 echipat cu compresor electric pentru a livra rotilor spate undeva in jurul a 300 de cai putere.

Hyundai RM16 N

Distribuie pe Facebook
mai multe