Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor. Cum arata in realitate noua masina

Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor. Cum arata in realitate noua masina
  • Italienii au gasit ac de cojocul nemtilor
  • Cum arata in realitate noua masina
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea la dispozitie doua motoare cu patru cilindri in linie si sistem micro-hibrid pe 48 de volti, acestora alaturandu-li-se un V6 cu capacitatea de trei litri, dar fara tehnologia MHEV. Si - ulterior, un sistem de propulsie suta la suta electric.

Prezentata publicului larg cu doar cinci zile in urma, prima generatie a masinii oferite de compania Maserati sub numele de Grecale stie - cu siguranta, cum sa se faca remarcata. Privita de la exterior, aceasta iese numaidecat in evidenta prin grila de dimensiuni generoase a radiatorului, insotita de lamele pozitionate pe verticala, insa adevarul este ca nici prizele uriase specifice spoilerului fata, pragurile laterale proeminente sau blocurile optice unite, in partea din spate a caroseriei, cu o banda cromata nu vor trece complet neobservate - ba dimpotriva, am putea spune.

Maserati Grecale

Maserati Grecale

Vestile bune continua cu instrumentele de bord digitale si configurabile, un display central despartit - de comenzile cutiei de viteze, in doua zone de lucru diferite, si o instalatie audio cu pana la 21 de difuzoare de la Sonus faber, elemente ce ar trebui sa transforme cabina concurentului lui Audi Q5, BMW X3, dar si Mercedes GLC sau Porsche Macan intr-o oferta de nerefuzat. Oare vor reusi?

Asamblata pe aceeasi platforma Giorgio precum Alfa Romeo Giulia si Stelvio, prima generatie a masinii oferite de compania Maserati sub numele de Grecale ascunde - sub capota, doua motoare turbo de 2.0 litri, cu patru cilindri in linie, sistem micro-hybrid pe 48 de volti si 300 ori 330 de cai putere. Printre optiunile disponibile se va mai numara si un V6 cu doua turbine si capacitatea de trei litri, insa fara tehnologia MHEV - ce dezvolta 530 de cai putere, de unde si un 0 - 100 de kilometri pe ora in 3.8 secunde, si un sistem de propulsie suta la suta electric, cu baterie de 105 kWh.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (121) Poze Maserati Grecale
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 30 Martie 2022