Mai tare decat BMW Seria 5? Uite cum arata pe viu noul Audi A6 Sedan!

Mai tare decat BMW Seria 5? Uite cum arata pe viu noul Audi A6 Sedan!
Oferit la preturi incepand de la suma de 55.500 de euro, respectivul model dispune de o gama variata de unitati termice si electrificate. Cu pana la 367 de cai putere in dotare.
Trimite unui prieten

Segmentul destinat autoturismelor de dimensiuni mari s-a imbogatit, de curand, cu o noua optiuna demna de luat in series, germanii de la Audi anuntand in urma cu mai bine de o saptamana si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui aprilie, lansarea celei mai recente generatii a popularului A6. Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW Seria 5, automobilul cu o lungime care se apropie de cinci metri iese in evidenta, la nivelul departamentului exterior, atat prin farurile servite alaturi de lumini de zi configurabile, cat si prin stopurile condimentate cu tehnologia OLED, pe cand interiorul se remarca in special prin display-urile omniprezente la nivelul plansei de bord, cu unul dintre acestea concentrandu-se pe pasagerul din dreapta soferului.

Comercializat la preturi incepand de la suma de 55.500 de euro, respectivul vehicul beneficiaza de o larga varietate de motorizari termice si electrificate. Cu pana la 367 de cai putere in echipare:

• un motor turbo de 2.0 litri si 204 cai putere, pe benzina, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 8.2 secunde, o viteza de top de 244 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 6.9 - 7.8 litri la 100 de kilometri;

• un motor turbo de 2.0 litri si 204 cai putere, pe motorina, servit alaturi de o unitate electrica de 24 cai putere in cadrul unui sistem mild-hybrid la 48 de volti, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 7.8 secunde (6.9 secunde pentru configuratia cu tractiune integrala), o viteza de top de 244 de kilometri pe ora (243 de kilometri pe ora pentru configuratia cu tractiune integrala), un consum mediu de carburant de 4.8 - 5.6 litri la 100 de kilometri (5.0 - 5.8 litri la 100 de kilometri pentru configuratia cu tractiune integrala);

• un motor turbo de 2.0 litri si 252 cai putere, pe benzina, servit alaturi de o unitate electrica in cadrul unui sistem plug-in hybrid cu 299 cai putere, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 6.0 secunde, o viteza de top de 250 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 2.1 - 2.8 litri la 100 de kilometri;

• un motor turbo de 2.0 litri si 252 cai putere, pe benzina, servit alaturi de o unitate electrica in cadrul unui sistem plug-in hybrid cu 367 cai putere, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.3 secunde, o viteza de top de 250 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 2.2 - 2.8 litri la 100 de kilometri;

• un motor turbo de 3.0 litri si 367 cai putere, pe benzina, servit alaturi de o unitate electrica de 24 cai putere in cadrul unui sistem mild-hybrid la 48 de volti, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.7 secunde, o viteza de top de 250 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 6.7 - 7.7 litri la 100 de kilometri.

Trimite unui prieten