Masina pe care Ford o construieste in Romania a primit o noua versiune de performanta. Primul Puma ST Powershift din istorie ofera un motor turbo de 1.0 litri si 170 de cai putere

- Masina pe care Ford o construieste in Romania a primit o noua versiune de performanta
- Primul Puma ST Powershift din istorie ofera un motor turbo de 1.0 litri si 170 de cai putere
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu o transmisie automata in sapte rapoarte - cu dublu ambreiaj, plus padele pentru schimbarea treptelor de viteza.
Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de trei ani si jumatate, inca din prima parte a verii lui 2019, cea dintai generatie a crossover-ului pe care americanii de la Ford il comercializeaza sub denumirea de Puma se vinde, zilele acestea, intr-o larga varietate de versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de celebra companie de peste Ocean la dispozitia cumparatorilor se va numara, in curand, si o varianta disponibila sub indicativul Puma ST Powershift, respectivul model de inalta performanta urmand sa se remarce in special prin propulsorul gazduit sub capota, departe de privirile insistente ale curiosilor: un benzinar turbo cu numai trei cilindri in linie si o capacitate de doar 1.0 litri, proiectat insa pentru a livra persoanei aflate la volan undeva in jurul a 170 de cai putere, potrivit comunicatului oficial de presa.
Reteta specifica departamentului tehnic cuprinde, conform documentului anterior mentionat, inclusiv un sistem mild-hybrid la 48 de volti, si o transmisie automata in sapte rapoarte - cu dublu ambreiaj, plus padele pentru schimbarea vitezelor, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de aproximativ 7.4 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la pragul de 210 kilometri pe ora; daca vine vorba, pe de alta parte, despre consumul mediu, produsul in cauza necesita, in teorie, 6.3 litri de carburant pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri.


